Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig ha satt i gang med søskenforsøk nå, men måtte utsette pga amming.. jeg sluttet å amme på dagen å fikk beskjed om å vente i 3 mnd.. nå er det kun EN mnd igjen og JEG GLEDER meg!!!

Gikk opp for meg i dag at det var kun en mnd igjen. Så måtte bare få ut gledes følelsen min her :) Vi har valgt å holde det hemmelig at vi har prøverørsbarn, og at vi nå skal prøve på søsken, derfor er det så godt å kunne få ut litt glad-følelser her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du skal begyne med et nytt forsøk snart!! Skjønner godt at du gleder deg! Hva var grunnen til at du skulle vente i tre måneder etter ammeslutt? Sa de noe om det?

Skrevet

Beklager at jeg er litt sen..

Men ja det var pga det hormonet som man produserer når man ammer. Amming fungerer for noen som prevansjon, og de mente at man etter 3 mnd har helt sluttet å produsere det hormonet. Og hun mente at det var dumt å gjøre et fryseforsøk hvis ammingen eller det hormonet skulle være med på å ødelegge sjangsen for å bli gravid. Så da var vi enige om å vente :) Skulle gjerne ha vært i gang allerede nå, men vil MER gjerne at egget skal klamre seg fast der inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...