Gå til innhold

Noen som har prøvd No7 serien fra apoteket? Er den bra? Vurderer å prøve den. Og isåfall tar det lang tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

før man ser resultater på huden.? At den blir fin og rynkene mindre osv. Og ikke minst funker den?

Jeg mener også at jeg så sist jeg var på apoteket at det var kommet en ny krem til norge. Det sto endeig i norge på reklamen der. Det var vel en tube.

Nå husker jo ikke jeg hva den kremen het, men kan det ha vært i denne serien? Den skal være bra mot rynker osv. Noen som vet hvilken krem jeg mener? Kostet rundt 249kr tror jeg.

Og et spm til. Er det non spesiell "aldersgrense" på No7 serien? Altså er den retta mot de "eldre" eller?

Skrevet

Hei

Boots No 7 er annerkjent som en bra serie. Den tuben med "krem" som du sikter til er No. 7 Protect & Perfect Serum. Det er et serum du bruker under din vanlige dagkrem (eller no. 7 dagkrem evt), og den er veldig populær. For noen år siden ble det gjort en test på den type produkter som reklamerte med å ha en rynkereduserende effekt i England, og den eneste som hadde dokumentert effekt (i følge denne testen) var nettopp dette serumet. Dagen etter at dette resultatet ble offentliggjort i England var Boots utsolgt i hele England. Hehehe... Folk lå i sovepose utenfor apotekene for å få kjøpt serumet, og det var venteliste på å få kjøpte etter at de var utsolgt. ;D Så jeg tror absolutt det er verdt et forsøk om du synes du er plaget med rynker. ;) Min bruker serumet og andre kremer i serien og er kjempefornøyd. Selv bruker jeg produkter fra Sisley og er kjempefornøyd med dem, men burde kanskje bytte til No 7, da de jo er betraktelig billigere.

Skrevet

Når det gjelder "aldersgrense" så mener jeg at de har forskjellige natt- og dagkremer tilpasset forskjellige aldersgrupper, mens serumet er et spesialprodukt som man bruker "ved behov" som det så fint heter. Du kan sikkert spørre i apoteket.

Skrevet

Tusen takk for svar dere=) Jeg ser jo at de selger det på nettsidene sine. Men da tror jeg kanskje at jeg skal ta en tur innom apoteket å høre med de,

hi

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Om den er bra eller ikke vet ikke jeg. Men er litt rart at den har blitt solgt på spar kjøp lenge før apotekene begynte å selge den.

Skrevet

Har den det? Det tviler jeg egentlig på, men hvis du har sett den til salgs der så stemmer det sikkert. Jeg tror ikke at apotekene ville ha reklamert med "endelig i Norge" hvis det var slik at de hadde blitt solgt andre steder før de etablerte seg med Boots her..?? Eller?

Er du sikker på at det er den samme serien, og ikke bare en etterligningsserie? De dukker jo ofte opp når noe blir populært..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...