Gå til innhold

Noen som har kjøpt huske til å ha i hagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil sette opp huske til småen, men finner bare husker i 10 000 kr klassen :/

hvordan husker kjøpte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puff

Skrevet

Vi har kjøpt en ganske enkel en i metall, med en dobbelhuske og en enkelhuske. Kom tilfeldigvis over den når det var opphørssalg i en leketøysbutikk, så den var satt ned fra 1200kr til 500kr..:) Passet akkurat i vår lille hage :)

Skrevet

jeg tror det er sånn vi har. sånn for helt små barn?

den vi har er utslitt så jeg kunne tenkt meg noe litt større, som de kan leke med litt lenger. ser mange av de andre husene rundt om her har en mellomting mellom den du og jeg har og de som er på lekeplassene, men finner ikke ut hvor de selger den :(

Skrevet

Vi har rett og slett hengt opp to kroker i verandaen og hengt opp en huske i dem. Har veranda i 1. og 2. etasje over hverandre, så krokene henger under den øverste sånn at han husker på den nederste. Betalte ikke veldig mye for den huska.

Skrevet

spørs hvordan huske du vil ha... Toys'r'us har et huskestativ til 800 kr, i metall med plast-husker på.

Skrevet

jeg vil ha noen som er litt større en de metall stativene. fordi da varer kanskje gleden med de litt lenger. vi har en sånn i metall allerede, men det blir liksom ikke noe ordentli fart i dem... hm..

Skrevet

Tja, den er vel kanskje beregnet for de minste? Vet ikke helt jeg.. Men er den vanlige typen i metall, bare litt smalere (en enkelthuske, ikke to).

Vil du ha den typen i tre? Har de ikke slike på maxbo tro? Vet ikke prisen jeg da...

Skrevet

TAKK :) maxbo har :) supert, for det er akkurat sånne jeg mener :)

skal ringe de i morgen å be om pris :)

Skrevet

Vi har et relativt stort et i tre med sklie på siden. Tror vi betalte et sted mellom 2500-3000 kroner for det. Kjøpte det på Maxbo. Veldig bra. Stødig og holdbart :o)

(Heter max og du finner det på rkc.no)

Skrevet

se på fk.no felleskjøpet. veldig stødige og bra lekestativ:-)

Skrevet

så bra! jeg ser den på maxbo sine sider nå og det er akkurat sånn jeg vil ha :) så om den koster 2500-3000 så blir det huske i hagen :D

Skrevet

Jeg kjøpte til jenta mi på plantasjen og den var i tre med ett klatrestativ på den ene siden og jeg betalte 1300 kr.

Vet de har på Monter, Maxbo,Toys R us også rundt til den prisen.

Skrevet

så bra! :) hvordan fikk du satt den opp i hagen? måtte man grave hull?

Skrevet

enn så lenge har vi bare satt den oppe på gressplenen, men skal grave den ned når vi vet hvor den skal stå henner.

Den står ganske så bra der den står, men annbefalles å graves ned (tror det var 40 cm det stod).

Jenta mi har ikke store farten ennå.

Skrevet

40 cm er ikke mye :) det funker (har en tomt med mye fjell under gresset) hihi..dette blir bra :)

Skrevet

Se rkc.no. Vi kjøpte den som heter max med to huser og skil på Maxbo denne uken på tilbud til 2100

Skrevet

er den på tilbud? genialt :) for det er den jeg har mest lust på :)

men hvordan fikk dere den med dere hjem? (min bil er liten... hehe)

Skrevet

På takgrind, men de har lånehengere også...

Skrevet

hihi... jeg har ikke henger eller takgrin, men det fikser jeg uansett.

er bare litt "i hundre" for jeg hadde nesten gitt opp huske i hagen siden jeg bare fant sånne dyre.. hihi

takk for hjelpen! :)

Skrevet

Bare hyggelig. kan love deg den er svært populær :-))

Skrevet

Smart club. Trestativ med to husker, klatre"tårn", klatrevegg og taustige. Ifjor sommer betalte jeg 3000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...