ida87_thea_andrine Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg skal teste lørdag 09 mai...... grugleder meg.... den ene dagen tror jeg at jeg er gravid og den andre dagen tror jeg ikke det.... huff, at det skal være så vanskelig!!!! Håpet noen bare kunne se det på meg liksom så jeg slipper å vente til lør=)=)
februar baby! Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 hei! skal teste imorgen..gruer meg. 5 dager over ikm.. Enig, skulle ønske jeg kunne se inn i kroppen min, for å se om det er noe som skjer. Skulle hatt en ultralyd home kit.. Er på 10 pp, så nå er det oss som har ventet lenge sin tur! Lykke til med uken. Hjelper å jobbe og være busy, så man ikke tenker for mye på det..
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 hei;) jeg har ikm til torsdag 7 mai... men har testet to dager allerede... blendahvit... har ikke noen symp og føler meg ikke gravid på en flekk.... men håper jo alikevel, selv om det er tvilsomt.... vi skulle hatt en sånn digs til å måle hcg i blodet som diabetikerene har til blodsukkeret. tenker noen hadde tjent seg rike på det:)
G08 J10 Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har IKM 9.mai. Dette er vår 1pp så jeg er ny her inne. Har hatt mensmurring, litt kvalme og slapp i en ukes tid nå men tror ikke at jeg kan være så heldig at det klaffer på første forsøk.
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Har også IKM 9 Mai, er også vår første pp. Har vært kvalm, litt blod i utflod,men kan vel ikke være så heldig at det klaffer så fort...skal aldri si aldri, har klaffa på første forsøk en gang før,så kan jo skje igjen. Håper:=) Lykke til alle sammen som skal teste denne uka. <<
G08 J10 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Hei gleder meg så ille!! Kult at vi begge har IKM 9.mai og 1pp. Jeg har to uplanlagte graviditeter bak meg så jeg tenker akkurat samme som deg, at jeg kan vel ikke være så heldig at det klaffer igjen Når skal du teste?
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Heisann Mamma til gutt født aug 08!!! Artig å høre fra en som er på samme sted i syklusen;=) Ja man vet jo aldri, kan være at man har lett for å bli gravid ,kan jo håpe:=) Tror jeg tester Onsdag, er den da negativ venter jeg til Fredag...håper jo ille da;=) Du da,når skal du teste?
G08 J10 Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Hei igjen gleder meg så ille Jeg kommer til å teste i morgen tidlig. Klarer ikke vente. Er den negativ tester jeg nok igjen søndag (hvis ikke den dumme tanta har kommet i mellom tiden). Jeg krysser fingre for oss:))))
ida87_thea_andrine Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2009 Hei igjenn!!! Jeg testet med en sånn billigstrimel men det er jo alltfor tidlig så den ble jo selvfølgelig neg, men alt håp er jo ikke ute=)=) Masse lykke til jenter=)=) holde oss oppdaterte!!!!!!
Juliann10 Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Testet idag, "forventet TR" Men sluttet på pillen i april, så er ikke deppa for det! Prøver igjen, så blir det forhåpentligvis en vår 2010 baby:) Hvordan har det gått med dere da?? Tok en CB digital, regner med det ikke er vits å ta flere da når det sto "ikke gravid" på den!
ida87_thea_andrine Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2009 huff, så trist å høre Juliann10, men det er jo som du sier, dere har ikke prøvd så lenge...... Like trist for det altså...... Igår bestillte jeg tester så de kommer vel i posten i morgen eller noe sånt tenker jeg=) Jeg bestillte to cb tester og så fikk jeg også en ekstra fordi jeg sendte en mail til en venn og fortalte om den nettsiden... Så da klarer nok ikke jeg å vente, tar nok test med en gang de kommer=) I morgen skal jeg til tannlegen å trekke, syntes dere jeg skal si noe der?? Det er jo ikke farlig å ta bedøvelse??? Det er vel ikke noe vits å si det..... Hva syntes dere?? Hadde dere sagt det?
LykkenErTre Skrevet 5. mai 2009 #12 Skrevet 5. mai 2009 Har ikm 8. mai. Skal teste i morgen da jeg har en god mageføflelse:-)
ida87_thea_andrine Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. mai 2009 Jeg gleder meg veldig til å teste=) jeg har egentlig litt blandet følelser..... sambo sier at jeg er det..... har litt symptomer, men vet ikke om det er innbildning.... bestillte tester i posten så jeg håper de kommer i morgen=)
magefølelse :) Skrevet 5. mai 2009 #14 Skrevet 5. mai 2009 Testet idag. JIPPI JIPPI! Jeg er gravid!!! Skal bestille meg ultralyd om en uke eller to. Hadde svulst på morkake ved forrige graviditet, så nå må jeg følges opp skikkelig Så nå er det bare å vente i spenning om alt ser normalt ut. Merket symptomer allerede en uke etter eggløsning, og for noen dager siden var jeg ikke i tvil om jeg var gravid.. merket det i magen, og på humøret, og hyppig dogåing tidlige symptomer hos meg altså!! Hadde jeg forrige gang og. Denne gangen satser vi på et positivt utfall av graviditeten. Lykke til alle dere endre og
ida87_thea_andrine Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. mai 2009 ÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!! så utrolig flott da=)=) GRATULERE så utrolig masse=) Kose deg med den voksende så sees vi nok på 1 trimester=)=) Åååååhhhhhhhh så misunnlig på deg nå altså=)=)
LykkenErTre Skrevet 6. mai 2009 #16 Skrevet 6. mai 2009 Gratulerer så masse. Testet i morgest. Er gravid!!! Kan nesten ikke tro det.
ida87_thea_andrine Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 6. mai 2009 åååhhhh så flott da=)=) gratulere så masse til deg også=) skal teste snart jeg også så får vi se om jeg følger dere inn på 1.tri=) kose dere med den voksende magen i sommer=) klemm=)
lille my``venter og venter`` Skrevet 6. mai 2009 #18 Skrevet 6. mai 2009 hei. hae ikm i morgen 07 mai,men skal teste i dag,må bare komme meg på apoteket først:-)har morgenurinen klar i et glass.he he. har noen rare symptomer og god magefølelse,så jeg krysser alle fingre og tær:-)
ida87_thea_andrine Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #19 Skrevet 7. mai 2009 håper det har blitt fulltreffer hos dere da lille my``venter og venter``=)=) For min del tror jeg ikke at jeg er gravid, har hatt litt mensen murringer idag så jeg tror nok at fru tante rød er på vei=(=( men skal teste hvis hun ikke dukker opp da=)
ida87_thea_andrine Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 7. mai 2009 det var visst riktig gjettet fra meg... fikk tr nå=(=(=( Sånn er det... da får vi prøve denne pp her...... hvis jeg har el da.... skal prøve uten pergo nå så vi får se.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå