Gå til innhold

Hva tror dere? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er på CD 32 idag, har ureg. sykluser... Har tatt Pergo og fått EL i februar og mars, har denne syklusen hatt Pause fra Pergo... Rimelig sikker på at EL var 20-21/4... testet neg. med graviditetstest på torsdag, men det var nok også for tidlig.

Har nå litt mensmurringer som kommer og går, har hatt siden noen dager etter EL. I kveld testet jeg POSITIVT på EL- test! Det har jeg aldri gjort før, uten at EL faktisk har vært... Hva tror dere? Noen som har testet positivt på EL så langt ut i syklusen?

Er svært redd for å håpe, men klarer lissom ikke la være heller...

På forhånd takk:) Lykke til videre alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk også positiv el test igår, men har ikke turt å teste for graviditet siden en negativ test jeg fikk på fredag.

Men, positiv el test kan også bety at du har høyt nivå av progresteron pga pergo, tror jeg.Men, det har jeg kun lest et sted her inne, og kan ingen ting om pergo, men søkte på temaet"el stest som graviditetstest" i søkefeltet, og da kom det opp endel info om det der.

Håper vi får full klaff på g-testene:)

Skrevet

Hei! 1000 takk for svar, "håper vi lykkes":)

Spennende at du også er i samme båt.. Hmm! Jeg har vel egentlig ingen andre symptomer, annet enn at jeg sa til min kjære for en stund siden at jeg har tro på denne PP (tross alt 17 mnd. siden jeg droppet p.piller...) har du noen symptomer?? Skal ta en ny el-test imorra trur jeg.. har g- tester også, men tør ikke!!

Håper vi får full klaff begge 2, og hold meg gjerne oppdatert;) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...