Gå til innhold

spray start 7.mai, innsett uke 24, NOEN ANDRE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg skal i gang med min andre ivf runde, da mitt første forsøk ble avbrutt i begynnelsen av mars... Ingen av eggene ble befruktet, så denne gangen blir det ICSI... Mannen sin sæd er normal, men jeg har vist litt "harde" egg... :)

Er det noen andre som er igang rundt denne tiden? Er det ditt første, 2, 3 eller kanskje 5 forsøk?? :)

Jeg holder til på Haugesund sykehus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg skal igang med første ivf forsøk. Begynner på spray 18 mai og skal på ul 11juni. Men blir det uttak og innsett i uke 24 eller 25 da? helt grønn på det her jeg. Harde egg, er det mange som har det? kanskje jeg også har det, siden de ikke finner noe grunn til at vi sliter ? sambo har noen svømmere med rare hoder, men det er ikke noe stort problem mener de.

Jeg holder til i porsgrunn.

Skrevet

hei hei isopora!

Viss du skal på ul 11 juni, og alt ser fint ut antar jeg du får innsett uken etter... så da er det vel uke 25 da.. men jeg vet jo ikke hvordan de gjør det der du holder til, men sikkert noe sånt :)

Jeg har en tett eggleder, det er det som er hovedgrunnen til vårt ivf.. de trodde det skulle bli befruktet sist, for alt såg flott ut sa de... men den gang ei... da kom de frem til at jeg muligens hadde litt hardt "skall"... hehe.. det er ikke noe som er forutsigbart i denne ivf karusellen.. det finner du sikkert snart ut...!

Jeg hadde lite symptomer sist runde, og håper på det samme denne gangen! Blir spennende for deg da, siden det er første forsøk! så får vi krysse alt vi har for oss begge!!

Skrevet

Hei igjen babysoon :)

Skriver vidre i det andre innlegge uke 25/26. Så du hadde kommet inn dit også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...