Kristi*trebarnsmor* Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg holder på å bli gal! Er bare 4+3, men har ingen energi om dagen....! Alle bevegelser føles som styrketrening, og jeg er trøtt nesten hele dagen. Noen sm har noen tips til hvordan få mer energi? Jeg trener to ganger i uken(har iallfall klart det fram til energien forsvant. Håper å kunne fortsette...) og spiser normalt.... Takker for svar! Klem fra
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Ikke jeg heller. Jeg er så trøtt så trøtt! Regner med å ha det sånn i 7-8 uker til. Er bare 4+6
Snow78 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Anbefaler deg en ting jeg: Slapp av, ta det med ro Selv hadde jeg ekstremt lite energi fra uke 4-7 og gjorde ikke annet enn å sove. Gikk turer noen få ganger, utover det lå jeg på sofaen og sov etter jobb. Nå er jeg i uke 9 og den siste tiden er energien tilbake. Så nå er jeg ute å går turer og sykler lange turer Så ta det med ro, mest sannsynlig vil energien komme tilbake når hcg-nivået ditt synker litt igjen
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Takk for det Ja, jeg tar det med ro... Har liksom ikke noe annet valg! Gleder meg til jeg får litt mere futt igjen Lykke til videre!
lille frø, mor til to Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hei på deg Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen. Hilsen SLITEN som ikke har lov til å klage
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Hei på dere... Sliter med det samme her jeg òg. Havner helt i koma etter middag, sitter bare å svimler i sofaen, alt føles kjempe tungt:( Helt pyton. Krysser fingrene for at energien vender tilbake etterhvert, er vel ikke så mye annet man kan gjøre Hang in there, we`re going to make it... hehehe...
Mariet Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Sist svangerskap kom energien tilbake når de veide og målte min nyfødte lille sønn =P
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2009 Godt å høre at vi er fler, selv om det selvfølgelig er kjedelig å ha det sånn, og som blir sagt over her; har jo egentlig ikke lov å klage, for er sjeleglad jeg er gravid igjen, og jeg er vanvittig glad jeg ikke er kvalm slik jeg var sist! Så håper jeg energien kommer tilbake snart, og helst lenge før fødselen!
milleme Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Godt å kunne lese at dette med lite energi ikke er unormalt. Føler meg helt utslått og vil bare sove.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Sånn har jeg også det om dagene, fant ut i dag at jeg var gravid. er 4+1.. men har ei liten jente på 13mnd, så ikje så lett å være sliten og trøtt. men har begynt å sove på dagen når hun sover, så det hjelper ) hehe... husker sist at jeg hadde en slik periode i begynnelsen, så gikk det over. men huske ikje når ... Vi får bare slappe av å nyte tiden )
milleme Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Ja vet hvordan det er.. Har ei jente på to år her hjemme som krever sitt, så får såve på dagtid når det er barnehage tid. Er i 5 uke nå, så håper det gir seg om ikke så altfor lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå