Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennen! Hvordan går det?

Nå begynner jeg å bli lei, bare rett og slett uten håp nå for tiden, trodde jeg hadde eggløsning nå fredag og lørdag for det kjentes sånn ut, tok el.test i dag men den var negativ, men men, nei.

Jeg har begitt meg ut på en hard treningsperiode nå, bare for å bli helt fornøyd med meg selv igjen, har løpt i skogen to dager på rad nå, i dag orker jeg ikke for jeg er så støl som bare det!

Men skal fortsette med det, er så deilig nå som jeg ikke røyker for da kan jeg trene mer og holder ut mye lenger.

Lurer på om jeg skal ta litt avstand fra Bim en stund,(det vet jeg er lettere sagt enn gjort)bare for å få tankene over på noe annet, jeg er her ikke like mye som jeg var, men nok for å si det sånn...

Har du sett hvor mange som har kunngjort graviditet de siste 2 dagene eller?! Skal si det er mange som blir gravide nå på våren gitt, derfor jeg vil inn her, må se hvem det har klaffet for, selvom ikke det klaffer for meg.

Men jeg har hatt så syke humørsvingninger i det siste, i det ene øyeblikket er jeg ildsinna inni meg og det andre er jeg superglad og kan begynne å grine for hva som helst,. men det er sikkert bare et symptom som jeg har lett etter.

Skal ha mensen 12 mai så det er sikkert pms en god del dager i forkant.. hehe.. huff jaja..

Hvordan går det med oppgaven? Skal vel leveres i morgen? masse lykke til med inspurten!

Puss Puss!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!:)

Det går bra. Hatt vannvittig mye å gjøre de siste dagene, spesielt med oppgaven. Den skal leveres i morgen, så har bare finpussing igjen nå. Er såååå lei, hehe. Tusen takk for lykkeønskninger:)

Uff, så frustrerende å ikke ha orden på syklusen. Har samboern din sagt noe mer om å levere sædprøve? Pergo hadde nok vært tingen for deg!

Så utrolig flink du er som trener så mye! Har tenkt til å sette i gang med det selv:) Hvordan klarer du å holde treningsmotivasjonen oppe?

Er nok ikke så dumt å ta litt pause innimellom. Jeg er ikke her så mye for tiden selv. Neste syklus kommer jeg nok til å henge her ganske mye igjen, for da skal jeg i gang med andre runde på dobbel pergo.

Ja voldsomt til graviditetsboom om dagen! Er tydeligvis et eller annet med våren. Prøver å overse de innleggene jeg, man blir jo deppa av det.

Så slitsomt med humørsvingninger! Kan jo hende at du har det fordi EL nærmer seg, mange hormoner i sving da og;) Håper det blir full klaff for deg denne gangen.

Puss PUSS!!

Skrevet

:) hei!:)

Du er så flink! Bra med finpussing, skjønner du er lei av oppgaven, det hadde jeg og vært, hvor lang tid hadde dere på den a? Godt du nesten er ferdig hvertfall:)

Samboer har ikke sagt noe mer om sædprøve nei,

Jeg må trene, er den ene måten jeg klarer å tenke på andre ting på også kommer man seg ut av huset/leiligheten, Jeg tvinger rett og slett meg selv og sier til meg selv at begynner jeg ikke bra nok nå hvordan kommer jeg da til å se ut når jeg er 50? Jeg har lyst å se ut som om jeg er i form, for å nå målet mitt må jeg nok gi på enda mer da. Jeg setter meg et mål jeg, minst 2-3 løpeturer i uka a 30 min hver gang. Nå har jeg hatt 2 løpeturer i helgen, så får jeg ta en i morgen om jeg rekker det etter skolearbeid kanskje eller gå på treningssenteret.

Kom igjen , dette klarer du! Jeg har troa på deg! :)

Nei altså jeg blir jo ikke deppa over at folk blir gravide jeg blir bare missunnelig som vanlig, hehe, men vår tur kommer nok når vi minst aner det som man sier.

Men om EL nærmer seg nå blir denne mensen og forskyvet da, pleier det ikke være 14 dager før mens man har EL, det er sikkert forskjellig men litt sent å komme i de nærmeste dager siden mensen skal være på den 12.. eller syns du ikke det er sent hvis den kommer til uka? har ikke kontroll på noenting lenger siden det bare har forskyvet seg de 2 siste mnd nå. æsj

Du skal på dobbelpergo ja, spennende da! ;)

Jeg har tegnet litt i dag, det får meg også til å tenke på noe annet, nemlig om å konse om det jeg tegner, så det er bra:)

Puss PUSS!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...