Gå til innhold

trenger hjelp av andre temp'ere. Som bruker FF.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er litt ny når det gjelder temping. Men er nå på 12dpo og har fått "beskjed" av FF at det er 89% sjans for at jeg er gravid... Musikk i mine ører, selvsagt, men hvor optimistisk er denne monitoren??

Hvordan får jeg frem en url adresse slik at jeg kan vise dere charten min???

Prøvde i 2,5år med første mann, så regner ikke med at en ny spire sitter på 1.pp, men er viktig å leve i håpet.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den charten så jo kjempe positiv ut da!!:)

Når kommer du til å teste? er jo snart ikm!! kjempe spennende!!

Tar tempen selv hver morgen for å se om jeg snart får eggløsning igjen. (har ikke hatt el og mensen siden fødsel i 2007) Tempen min er så ustabil så går til akupunktur for å stabilisere. Min chart har lurt meg flere ganger og ff har feks funnet el hos meg nå, men det stemmer nok ikke.

Men når det er sagt ser din chart virkelig lovende ut!! blir gira på dine vegner her altså:)

Skrevet

å, er det sant??? nå ble jeg jo rasende fornøyd her selv, ja!! Testet i går på 11dpo, men da var den negativ... Så tenkte å teste igjen i morgen tidlig... Da jeg ble gravid med førstemann, fikk jeg trifasisk kurve... Er det sånn da at jeg egentlig "må" ha det nå også for at jeg skal være gravid?? Siden jeg hadde det sist??

Det var nemlig første gang jeg tempet, så har kun den kurven å gå etter... :)

Tusen takk for svar, forresten!!! :)

Skrevet

Det med trifasisk kurve vet jeg ikke. Men er flere erfarne tempere her inne som sikkert kan svare på det.

Håper jeg ikke har giret deg opp unødig nå da, men syns den ser positiv ut. Håper flere svarer deg:)

Regner med du oppdaterer imorgen uansett resultat:)

Skrevet

Ja, lover å komme inn i morgen og oppdatere!! :)

Har vanvittig med symptomer, så må si jeg har klart å gire meg altfor mye opp selv allerede... :)

Men minsten er bare 8 mnd, og jeg har ikke hatt mensen så lenge etter fødsel enda, så kjenner jo ikke kroppen min lengre... :) Derfor tør jeg ikke helt stole på symptomene jeg kjenner, for det kan jo faktisk bare være mensen som er på vei...

Har aldri før hatt mensen smerter, og nå har jeg hatt mensenmurringer lenge, men det kan jo være sånn jeg får det nå etter fødsel, så får bare prøve å være realistisk frem til det motsatte er bevisst... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...