Gjest Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Snuppa mi på 4,5 mnd har en enorm apetitt. Spiser både mye og ofte. Etter jeg begynte å gi henne grøt merker jeg at hun spiser litt mindre iløpet av dagen. (Hun får grøten klokken 10) Som det er nå ser menyen slik ut: 07.00 : 200ml mme 10.00 : en porsjon grøt, en dæsj sviskemos og vann (hvis jeg får i henne noe, sjelden mer enn noen få dråper) 13.00: 200ml mme 15.00: 100ml mme 17.00: 200ml mme 19.00: 260 ml velling av maisgrøt (har 9-10 ts i flaska) Jeg tenker å bytte ut flasken med mme klokken 15 med ett mellommåltid av frukt. (sånn man kjøper i butikken) HS mener jeg skal begynne å gi grøt på kveldene også, men jeg prøvde det noen dager og hun fikk veldig vondt i magen, tror det ble for mye for henne.
Sol + spire Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Hei:) Synes ikke det er lite nei. Helt normalt vil jeg tro. Men da den eldste datteren min var omtrent like gammel så fikk hun mme sammen med grøten. Selv om det er mme i grøten. Husker ikke hvor mye jeg laget til, men lot henne drikke til hun var mett, men synes å huske at hun ikke drakk så mye til grøtmåltidet. Skal sies at hun var veldig glupsk og var veldig glad i mat. Nesten så jeg trodde at det ikke var bunn i henne. hehe... de er jo flinke til å regulere seg selv. Har du en fornøyd liten snuppe så er det nok ikke noe å bekymre seg for. Lykke til med grøt tilvenningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå