meg... Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Hei alle sammen Vi forsøker å bli gravide, men jeg sliter med kroniske urinveisinfeksjoner som bare ikke vil gi seg. Da lurer jeg på om det er flere av dere som har hatt det sånn? Er jo såklart redd for å måtte spise medisin eller til noen undersøkelse under en graviditet.. Hva har dere gjort? Har det gått bra? Hva slags medisin spiser dere? Blir veldig glad for alle slags erfaringer dere vil dele!!!
snuppelura-jente10 Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hei Sliter veldig med UVI selv, gjort det fra jeg var liten. Tenkt til å gå til legen for å få startet med hiprex. Dette er en medisin som forebygger for UVI. Mye brukt for dem som kateteriserer seg selv hjemme og som da er veldig utsatte for UVI. Dette skal være et helt ufarlig preperat. Å gå med UVI i lang tid og være gravid er ikke bra. Lykke til
Ida* Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Hei, hei. Selv sliter jeg med urinveisinnfeksjon, og delte erfaringer med ei venninne. Hun hadde kronisk urinveisinnfeksjon, og da hun ble gravid med førstemann ble det værre, spesielt mot slutten av svangerskapet. Men - etter at hun hadde født sønnen sin, har hun ikke hatt urinveisinnfeksjon etter. Og dette er flere år siden!
meg... Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Takk for svar, beroliger meg litt å høre at det går an å gjennomføre svangerskap selv om man må spise litt medisiner. Er jo mest redd det skal gå ut over fostret....:/ Hiprex virker dessverre ikke på meg.... Flere med erfaring og tips på dette området?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 hei:) er ikke plaget nå lengre men når jeg var det så fikk jeg selexid,penicillin..skulle visst være greit å ta om jeg evt skulle være gravid..tranebær juice er også bra men det vet du sikkert...prøvd tranebær kapsler?er jo veldig vondt også så håper du blir kvitt det og slipper slite med et gjennom svangerskapet...du drikker sikkert masse og har prøvd det meste siden du er så plaget men det var ihvertfall det jeg kunne bidra med:)
Lotta2010x2012 Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Jeg også sliter med UVI nå som vi prøver. Før vi begynte å prøve kom han ikke inni meg, og da hadde jeg det aldri, men nå er det 4. gangen siden nyttår. Legen vet vi prøver, så får alltid pencilin som ikke skal være skadelig hvis jeg skulle bli gravid mens jeg går på dem. Tranebær kapslene fra komplett har hjulpe litt. Har desverre ingen tips, bare det vanlige som du sikkert har hørt hundre ganger før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå