Saline Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Noen med samme erfaring? Kan det komme fra blod etter uttaket? Synes også mye av crione gelen/kremen kommer ut igjen. Hva gjør dere etter at dere har satt denne morgen og kveld? Går dere tur eller lignende?
finetine Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Ja det kan være fra uttaket. Men det er også ganske vanlig at man får litt brunlig utfold ved bruk av Crinone, man irriterer jo slimhinnene litt ved innsetting og det kan oppstå små rift i skjedeveggen derfor kan det også bli litt brunlig utflod. Ikke noe farlig med andre ord:o). Kroppen tar opp det den trenger av Crinone geleen og at noe kommer ut igjen er helt normalt. Etter innsettingen lå jeg en liten stund,men man skal visst ikke trenge det heller. Var vel mer en psykologisk greie for meg rundt det;o), blir mange tanker at tenk om........
b77h Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 jeg hadde det også sånn, og fikk vite at det er blod som kan ligge igjen fra de hentet eggene ut. da stikker de seg jo gjennom, og det blør litt. fikk også vite at det er normalt at en god del av crinonen kommer ut igjen. jeg passet på om kveldene at jeg satte den inn rett før jeg la meg, sånn at det iallefal da ble værende lenger enn om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå