Gå til innhold

Den var blendahvit....:(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader assa....det var det jeg visste!!! Begynner nesten å grine jeg nå... For all del - ikke la meg være så heldig!!......

Stikker noe sinnsykt nå og - samme som igår... Er vel EL da, som bare er 2 uker forsinka..:(

Åååååå...nå ble jeg skikkelig lei meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig da:-(( Det er så typisk det der. Vi sitter her å girer hverandre opp også blir det bare tidenes nedtur istedenfor:-((

MEN hvis du tror det kan være EL så er det jo bare å tørke tårene å hoppe i høyet å håpe på full klaff:-)

Hvis du har litt uregelmessig syklus så kan det jo også være at det bare er for tidlig å teste??

Jeg mista ei lita spire i desember å da testet jeg ikke positivt før uke 5 så alt håp er nok ikke ute for deg heller:-)

Dette ordner seg, Onlysleeping:-))

Trøsteklem fra

Skrevet

hei du, fortvil ikke, det klaffer for deg snart!! og husk at noen trenger fler dager enn gjennomsnittet for å produsere hcg hormonet. får du mensen nå kan det være festeblødning også. har vært i kontakt med en som fikk neg på gr test og viste seg at hun var gravid da hun gikk på pergo. hun var på ultralyd og da viste det seg at hun var lenger enn det hun trodde, så snille deg ikke mist håpet!!!

og dersom du har el nå så husk at pergo tar full kotroll på kroppen din. jeg har ikm disse dager nå, er ikke helt sikker fordi den kommer aldri når den skal, så jeg beregner ca 5 uker syklus og så får jeg teste. jeg skulle ha mensen snart men har ikke antydning til og det er pergo sin skyld... men er nok ikke gravid jeg heller, har ikke merket en dritt rett og slett...

Skrevet

Noen rare dager dette...:( Er skikkelig utafor idag, trist, lei, sint, glad om hverandre, skikkelig kvalm og uggen og stikker masse oppi der. Er det rart jeg blir tullete!?

Kan jo fortsatt være håp for denne PP, men nå orke rjeg snart ikke håpe mer... Skal prøve å vente til fredag med å teste igjen, hvis ikke TR har kommet innen da... -særlig at jeg klarer det...:P

Skrevet

huff, kjære deg... tenker det er fortvilende når du endelig tror du får posetiv test men ikke får det når du har prøvd så lenge.. hva med å gå innom legekontoret i morgen for å måle hcg... de ville vel ikke syntes det var rart siden du har prøvd så lenge... og uansett, skulle det vise seg at du ikke er gravid så kan det jo hende at du har en uvi (stikkinga som du sier??)

masse lykke til

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal tro jeg...:S Blir helt tullete!! Men nå bestilte jeg nytt kit med EL og grav.tester fra nett - til neste PP. Så skal hvertfall vente med å teste til de kommer. Da tar jeg 1 grav.test og hvis den fortsatt er negativ må jeg ringe klinikken i Porsgrunn for videre utredning...:(

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei du! lenge siden!! Noe nytt?? jeg hadde el forrige helg, men tror ikke på noe spire denne mnd heller.. hvordan er det med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...