Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også på Riksen:)

Vet egentlig ikke når man kan få vite kjønnet, men vet at det er mulig å se det i uke 14.. Hvor har du lest at man ikke får vite det før uke 15/16?? Lest litt forskjellig om når man kan få opplysning om det, og et sted stod det at man ikke kunne opplyse om kjønnet fordi det var fare for at man dro til Sverige for å ta abort, fordi reglene tydeligvis er annerledes der.. Akkurat hvor grensen går husker jeg ikke.. Noen som vet??

Er ikke såå opptatt av kjønnet altså, det viktigste er selvfølgelig at alt er bra, bare lurer på hvordan ting fungerer..

Har og termin 3.desember =) Vi skal nok vite hva det blir, mest av praktiske årsaker. Vi har to jenter og en gutt fra før, så er litt greit og vite hvilke klær vi skal ta frem =)) Ser de ikke hva det er, er det helt greit for meg, så lenge alt er bra =))

Annonse

Jeg har fått inkalling til tidlig UL på Rikshospitalet 13. mai (fosterdiagnostikk). Det er ikke lenge til. Da er jeg i uke 11 så det blir for tidlig å si noe om kjønn. Men gleder meg til å se at det er liv. Forhåpentligvis får vi se et livlig og friskt foster. Gleder meg masse!!!

Jeg skal til legen 25 mai for første svangerskapskontroll (er da 12 uker på vei). Skal da også søke om ordinær UL. Så jeg antar at jeg vil få UL rundt uke 28 eller 29 :)

Vi synes det er lenge å vente til, ergo har vi bestilt time til tidlig UL hos en privatklinikk.

Dit skal vi den 11 mai, det gleder vi oss til.

Er da 11 uker på vei, så det er nok alt for tidlig til å se kjønnet :)

Ååååh så gøy!!! Jeg har allerede vert på en ul og skal på en til nå på onsdag. Blir fulgt nøye opp pga epilepsi og morbus chron. Gleder meg til onsdag for da ser vi litt mer. er 8+2 i dag. Sist jeg var jeg 5+6. Så at det var noe men nå ser vi forhåpentligvis hjertet som slår osv... Er en deilig følese å se den lille virkelig er der. Heregud er jo helt uvirkelig frem til du ser det på skjermen.. Der er din lille spire som vokser og gror inni meg... Snålt! Lykke til og gled deg/dere!! Mange varme klemmer.

Jeg fikk time 17juli, er jo kjempe lenge til :( Men men, får bare glede seg... Har termin 12des, så er vel i uke 19 da.. Tror jeg!!!

Blir gøy,selv om jeg egentli ikke vil vite kjønn blir det greit å få se at alt er i orden og om det evt. er fler der inne (som jeg har en liten mistanke om)....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...