Gå til innhold

Mellomnavn til Olivia!

Anbefalte innlegg

Jeg og bf har bestemt at prinsessa i magen skal hete Olivia :)

Det eneste ''problemet'' er at vi vil gjerne ha et mellomnavn, fordi etternavnet vårt er ganske vanlig...

Jeg vil heller ikke at hun skal få etternavnet mitt, selv om det er sjeldent, fordi jeg ikke har noe kontakt med faren min. Vi skal gifte oss i september, og da skal jeg kun hete navnet mitt + mitt nåværende etternavn + etternavnet hans :)

Jeg har tenkt litt på

Olivia Isabel

Olivia Enea

Olivia Elea

Olivia Evelina

Syns dette er pent.

Hva syns dere? Kom gjerne med andre forslag også, jeg liker ganske så populære navn.

Storebror heter Sander + mellomnavn :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140044375-mellomnavn-til-olivia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sander og Olivia er nydelige navn :-) Får jeg en datter til skal hun hete Olivia :-D

Jeg syns alle navnene du har satt opp er fine:

Olivia Isabel - Nydelig!

Olivia Enea - Kult :-)

Olivia Elea - Også pent :-)

Olivia Evelina - To nydelige navn, men blir litt langt med 4 stavelser + 4 stavelser: O-li-vi-a E-ve-li-na

Bedre med Olivia og Evelina, på søsken :-)

Vi er ganske heldige. Etternavnet til mannen min er veldig spesielt, men også veldig pent :-) Derfor trenger ikke vi to navn. Ellers ville jeg hatt det, vil at barna mine skal være de eneste med det navnet de har! hehe

Og forresten, det heter 2.fornavn :-P ikke mellomnavn :-P har tatt feil av det lenge jeg, men har endelig skjønt det... Men man skjønner det når man skriver mellomnavn også, of course ;-)

Er så lei av Isabel....

Likte best Olivia Enea. Ble så mye L´er o.l. med de andre navnene. Kluss i tungetalen. :)

Her er oen andre forslag:

Olivia Sophie

Olivia Dorothea

Olivia Emeline

Olivia Regine

Olivia Lovise

Olivia Emelia

Det var de jeg kom på:-)

Annonse

Olivia i seg selv er jo nydelig! Jeg er selv gravid og tenkt på Olivia som mulig navn.

Av dine valg synes jeg Olivia Enea var finest, for det blir verken for langt eller for kort. I tilleg er Enea ganske spesielt noe jeg synes er flott.

Olivia Mathea var også fint men kan bli noe i det lengste laget, ihvertefall hvis du har tenkt til å bruke begge navnene.

Lykke til!

Jeg har kun tenkt å bruke Olivia, men syns f.x Olivia Hansen blir kjedelig. Etternavnet er ikke like vanlig som Hansen, men det er et -sen navn... Mitt etternavn er sjeldent, men vil som sagt ikke bruke det til barna mine. Derfor vil jeg ha et mellomnavn/ 2. fornavn ;)

Jeg synes at det hadde vært finest om 2.navnet begynner på en konsonant. Synes det blir mer preg siden det var så mange vokaler i Olivia.

Olivia Rebecca

Olivia Susanne

Olivia Tomine

Olivia Bentine

Olivia Serine

Olivia Fabienne

Olivia Regine

Ellers om jeg måtte velge av dine forslag ville jeg valgt Olivia Enea. Isabel passer best til, men det liker jeg ikke så veldig godt. Enea er nydelig, men passer ikke så godt. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...