JC:-) Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Julian. Har falt for det navnet, men finner liksom ikke helt et egnet mellomnavn.
Miranda♥ Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Julian Nathaniel :-) Julian Nicolay Julian Andreas Julian Emilian
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Det kommer mye an på etternavnet. Hele navnet bør ha en god rytme. Julian har tre stavelser, så kanskje han kan få et kortere mellomnavn hvis etternavnet har flere stavelser? F. eks. Julian Tom Pedersen Julian Simon Berg Julian Are Larsen
Thea2005 Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Elsker navnet Julian selv=)=)=) Hva med Julian Nathaniel...=)Me like! Eller.... Julian Amunder....Elsker at navnet blir litt spesielt=) Får jeg en gutt engang skal han hete en av disse variantene!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Koselig navn egentlig! :-) Hva med: Julian Sebastian Julian Nathaniel Julian Olíver (trykk på i) Julian Nikolai Julian Olai Julian Marselius Julian Martinius Julian Tinius Julian Christopher Julian Emanuel
Vannmann35 Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Julian er et koselig navn :-) Hva med: Julian Andreas Julian Nicolay Julian Kristoffer Julian Eliah Julian Tobias
*søtesmå* Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 My point exactly... Julian er fint i seg selv og trenger ikke et mellomnavn!
JC:-) Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2009 Grunnen til at jeg vil ha mellomnavn er at jeg synes at det blir litt drøyt med bare Julian når jeg har en joachim fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå