Endelig ny spire i magen Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Uff jeg hadde håpet så inderlig på at vi skulle lykkes denne mnd. Men neida tanterød kom i dag. Mannen min flyttet til London på torsdag, Skal jobbe der i 4 mnd. Hadde vært så deilig å om alt hadde klaffet nå, vi har prøvd siden okt., hadde en SA i februar. Lurer på om jeg skal ta kontakt med legen for å sjekke om jeg evnt kan ha fått endometrisosen igjen. Oppdaget at jeg hadde det forrige gang vi prøvde å få barn. Brukte den gang 20 mnd. Ble den gang operert i april og spiren satt i mai...... Nå er snuppa litt over 2 år og vi ønsker oss så inderlig en liten til. ( men vi har ikke hastverk, men kjenner jeg blir litt stresset av at alle som har jevngammelt barn skal ha en til nå) Lykke til alle sammen
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Huff.. Trist å høre Lykke til med videre testing, når kroppen er klar sitter den!
atsjo Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Hei hei:) Så kjedelig da.. Vi har også prøvd siden slutten av oktober. Men jeg har ikke el da så føler det er litt håpløst. Kjenner jeg begynner å bli lei hele prøvinga, men kan jo ikke gi opp. Kommer du ikke til å treffe mannen din på 4mnd da?:/
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Hei Jeg vet akkurat hvordan du har det nå, hadde så høye forventninger denne månden og så kom TR i dag. Jeg gråt i flere timer så ille var det denne gangen! Hadde så mange symptomer også, men den gang ei... Vi har prøvd i en evighet vi da, over to år. Har hatt 3 SA i løpet av det siste året da. Skal til gyn 12. mai og håper noe snart skjer. Jeg er sååå sliten og lie av alt dette, men likevel klarer jeg ikke å gi opp. Masse lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå