Gå til innhold

Skikkelig deppa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg hadde håpet så inderlig på at vi skulle lykkes denne mnd. Men neida tanterød kom i dag. Mannen min flyttet til London på torsdag, Skal jobbe der i 4 mnd. Hadde vært så deilig å om alt hadde klaffet nå, vi har prøvd siden okt., hadde en SA i februar. Lurer på om jeg skal ta kontakt med legen for å sjekke om jeg evnt kan ha fått endometrisosen igjen. Oppdaget at jeg hadde det forrige gang vi prøvde å få barn. Brukte den gang 20 mnd. Ble den gang operert i april og spiren satt i mai......

Nå er snuppa litt over 2 år og vi ønsker oss så inderlig en liten til. ( men vi har ikke hastverk, men kjenner jeg blir litt stresset av at alle som har jevngammelt barn skal ha en til nå)

Lykke til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Trist å høre :( Lykke til med videre testing, når kroppen er klar sitter den!

Skrevet

Hei hei:)

Så kjedelig da.. Vi har også prøvd siden slutten av oktober. Men jeg har ikke el da så føler det er litt håpløst. Kjenner jeg begynner å bli lei hele prøvinga, men kan jo ikke gi opp. Kommer du ikke til å treffe mannen din på 4mnd da?:/

Skrevet

Hei

Jeg vet akkurat hvordan du har det nå, hadde så høye forventninger denne månden og så kom TR i dag. Jeg gråt i flere timer så ille var det denne gangen! Hadde så mange symptomer også, men den gang ei...

Vi har prøvd i en evighet vi da, over to år. Har hatt 3 SA i løpet av det siste året da. Skal til gyn 12. mai og håper noe snart skjer. Jeg er sååå sliten og lie av alt dette, men likevel klarer jeg ikke å gi opp.

Masse lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...