M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Hvordan går det med dere jenter? Jeg hadde sex 18. og 19. april og tror jeg hadde EL 22.april. Muligens kommet litt tidligere. Testet positivt 26.april, svakt men synlig. Testet så negativt to dager, så en positiv, så en negativ, så en positiv igjen. De positive er VELDIG svake... Idag, 4-5 dager før ikm testet jeg digitalt, og den var negativ.... Har ikke mye symptomer, annet enn disse: - Bobling i livmorområde ca 7 dager etter EL - Skarpere mensensmerter - Hodepine - har aldri det, men har hatt det seks dager på rad denne uka! - Hvite prikker inni "knoppen" på brystvorten (vet ikke om det er et symptom jeg men) :-)
Lirgen Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Hei hei :-) Her går det bare bra, sitter og venter spent nå i dagene fremover . Har ikke tort å teste ennå,selv om jeg har store vanskligheter og la vere. Er liksom redd for å få den blendahvite testen,så har klart og holdt meg i skinnet enda. I følge EL-kalkulatoren skulle jeg hatt EL den 23, og vi har vert aktive på soverommet hele den uka, så er håp enda :-) Fann ikke EL slimet mitt,men håper nå EL kom fordi :-) Men er redd at en graviditet ikke vil slå ut enda og tørr heller derfor ikke teste! Mine symptoner : Ømme bryst ( men har det alltid mellom EL og IKM ) Litt mer hodepine enn vanlig Øm/overfølsom på huden min ( vet ikke om dette er et sympton da) Oppblåst med Luft Og er litt mer "nervøs" ( var på tusenfryd idag og var livredd for at noe kunne skje TILFELLE jeg er gravid ) Hadde og mensmurring for en 5 dager siden.
Juliann10 Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 IKM 5.mai, åhh...klarer nesten ikke å vente med å teste. Har lovd meg selv å vente til da..dere da?? Tenker på det hele tiden, føler det kan ha skjedd noe, selv om det er første pp!! Blir ikke lei meg om det ikke gikk denne gangen, vi ønsker oss et 2010barn, så god tid;)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2009 Har svart deg på Lykkeliten sin tråd om at spiren satt hos henne, Juliann10 :-)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 hei jenter:) da var jeg på plass igjen.... ja da er den niende dpo snart over og det finnes lite symp... noe som kan minne om pms... jeg blir skuffet men ikke overrasket hvis tr kommer denne mnd... disse hvite prikker inni knoppen som du sier er talg... de er der for å olje huden din så den skal holde seg myk... om det er ett tegn det vet jeg ikke.... jeg har alltid hatt dem tror jeg.... så... tester hver dag nå da, så får vi se... er jo spennende også
Yo&La+spire Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Eg har vel egentlig IKM den 6 mai....men er ikke så veldig spent da...hadde en blødning sist tirsdag...ganske mye, men varte bare en times tid (kansje mindre, iallefall ikke mer..). Vet ikke hva det kan vere nå eg...trodde først det var en sa, men så stoppet det...Uannsett så har eg liksom på følelsen at det ikke gikk da, siden man skal vel helst ikke blø sånn? Symptomer har eg da....stikkninger, lavt blodsukker, humørsvingninger. Lykke til til alle dere:)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2009 Det kan ha vært festeblødning vet du;-)
Yo&La+spire Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Tørr ikke håpe på det vet du;) Eg hadde festeblødning sist, dagen før eg skulle hatt mensen, men det var litt blod på papiret. Blodet sist tirsdag var type "mye", som i gjennom trusa og flekker på buksa...Gikk hjem å skrifta og etter det kom det ikke en dråpe mer. Skikkelig merkelig altså...har aldri hørt om noen som har sånn festeblødning eg...
Yo&La+spire Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Haha, nå måtte eg le! Eg gikk hjem og "skrifta" faktisk! Mente selvfølgelig skifta...
Trulta84 Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har IKM 6.mai, har ingen symptomer,men håper uansett...håper veldig. Føler meg ikke så fornuftig når det kommer til denne prøvinga. Greier å overbevise meg selv om at jeg er gravid, selv om jeg egentlig tror jeg ikke er det. Sånn går der, fram og tilbake. Har bare en test, så blir ikke å teste før ikm, i hvertfall ikke etter planen. Men det er så utrolig vanskelig å la den ligge i fred. Huff, greier ikke å la være å få for store forhåpninger...
Yo&La+spire Skrevet 3. mai 2009 #11 Skrevet 3. mai 2009 Utrolig vanskelig å la vere å teste ja...Synes de siste dagene før IKM føles like lange som resten av perioden tilsammen...eg må stadig sjekke kalenderen for å sjekke om det ikke har gått ei uke til uten at eg har lagt merke til det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå