Gå til innhold

JIPPI :) D ER SANT JO...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å tro d,i går tok jeg en vanlig cb å den viste svaaakt positivt utslag å i dag kjøpte jeg cb digital å der stod d jammen meg GRAVID jo :) er så glad å bare griner jo,ønsker alle dere andre også lykke til å krysser fingrer å tær :) klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, så bra for deg!! Gratulerer så mye :-)

Skrevet

tusen takk,hvordan ligger du ann da?

Skrevet

Gratulerer så masse masse! :) Håper jeg kommer etter deg til 1 tri snart. kos deg masse og grin til ikke det er mer tårer igjen;) det er jo gledestårer! de tar vel aldri slutt vil jeg tro.

Skrevet

Nei, ikke så bra.. Negativ digital imorges. Har ikke ikm før tirsdag/onsdag, så tester på tirsdag igjen tror jeg. Hvis den også er negativ så satt den nok ikke likevel.. Da har jeg blitt lurt av Clearblue og kroppen min! :-) Så jeg får nå bare vente i spenning...

Skrevet

skal krysse fingrer å tær for dere å blåse masse babystøv til dere,ja d er gledes tårer så d holder...rart å tenke på at et lite liv skal vokse i meg igjen...visst du m har fått positve cb tester så skal du stole på di for di skal ikke vise noe visst d ikke er hcg i blodet trodde jeg...så tvi tvi jenter :)

Skrevet

Er en del som har fortalt at alle negative CBtester de har tatt har blitt positive etter 15minutter når de tørker.. Så vi får håpe at det ikke er tilfelle her! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med spire!! :D

Det var jo kjempe flott da, så heldig du er :) Jeg må nok bli her en stund til, men håper vi sees inne på 1.tri om ikke så alt for lenge :)

Lykke til videre ;)

Skrevet

stemmer nok det M... er de i utgangspunktet negative kan de bli positive etter at tiden for avlesning er over. men er den positiv når man leser den etter 2 minutter (som man skal) da vil den heller ikke endre seg etter tiden for avlesning....

så leser du av etter 2-3 minutter er det d korrekte resultatet du da får, kan leses av opp til ca ti minutter etter testen er utført... men etter det er testen ugyldig.

Skrevet

Gratulerer så massse :)

Skrevet

Gratulerer så masse...!!!

*Håper dette er smittsomt*hehe

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kjempespennende dette her!

Nr 2 på deg også eller? Jeg testet også positivt i går!

"Sees" på 1.tri!

Klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...