Starshine Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Har noen av dere opplevd å bli skikkelig kvalm rundt mensen og eggløsning? Det har jeg opplevd de siste gangene. Skikkelig uggen blir jeg. Sist mens var onsdag 22. april så el begynner å nærme seg. Bør jeg sjekke meg hos lege?
Snabeltann Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Hei, på besøk fra 2. tri.. du trenger ikke bekymre deg. Det er veldig normalt å bli kvalm i denne perioden, fordi progresteronnivået i kroppen øker adskillig fra EL helt til rett før mensen kommer. da synker det igjen. mange reagerer på dette hormonet med uvelhet, det gjorde jeg i hele prøveperioden, hvor man kjenner ekstra godt etter alle symptomer! (trodde selvsagt jeg var gravid hver gang, men det er en HELT annen kvalme som kommer når man først er det!)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Uka rundt eggløsning blir jeg noen ganger verre enn i selv menstruasjonsperioden. Har verk i kroppen, er trøtt, svimmel og irritabel. Noen måneder er det verre enn andre og forrige mnd var det så ille at jeg trodde jeg var blitt gravid selv om jeg fremdeles hadde spiralen! Måtte ta en test faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå