Gjest Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Tar gjerne imot noen tips! Spesielt om skoler som er bra osv.
Mamma+2 Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Har familie som har bosett seg på Vollen - Holmen og de er veldig fornøyd med barnehage og skole. Er veldig fint der:)
Miniogmy Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Heggedal, Asker, og Lommedalen er steder jeg kan anbefale, samme med Bærums Verk, og Nesbru :-)
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Stabæk, Haslum, Bekkestua, Blommenholm, Valler er fine områder. Bærums Verk, Lommedalen, Østerås og Eksmarka er også ok Jeg er ikke særlig begeistret for Kolsås, Dønski og Vøyenenga. På Rykkin hadde jeg aldri bosatt meg.
Lillesmil:D Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 kan anbefale Vollen... kjempe fin barne og ungdomskole hvertfall, nærme strand og sjøen. mange fine barnehager også
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Teline: Hvorfor ikke Rykkinn???? Er et supert sted å bo,spesielt om man har barn.Det kan jeg underskrive på;D. Mange barnefamilier,lett for barna å skaffe seg venner og de voksne å få seg et nettverk om de vil.Kort vei til skole-/-r,kort vei til bl.a. buss,butikker,post,lege/tannlege,bibliotek etc.. Et lite eldorado syns jeg;)). Mvh
Gulosten™ Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 Syns ikke RykkinN er så ille heller jeg da Har faktisk bodd der også. Før på Bærums Verk, litt i Lommedalen og endte opp på Rykkinn før jeg flyttet for meg selv. Jeg har sagt det før og jeg kan gjerne gjenta dette til det kjedsommelige - men Lommedalen/B.V er et fantastisk sted å bo...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå