Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har vært dårlig lenge, kasta opp og vært mye kvalm. forrige lørdag begynte det å bli værre, søndagen var værre og mandag var ille.

Tirsdag eksploderte det, da holdt ingenting seg inne og jeg ble fryktlig dårlig, onsdag knakk jeg sammen og samboeren min kjørte meg til legevakt. fra der bar det rett på sykehus.

jeg hadde begynt å bryte ned på musklene i kroppen pga av stort vekt tap. jeg fikk intravinøst og kvalmstillende. men det skulle ikke ende der.

torsdag fikk jeg mest sannsynlig magevirus i tillegg og ble lagt på isolat. jeg føler meg bedre nå, men holder fortsatt på lite mat. klarer å få meg væske. har perm fra sjukehuset til i morgen tidlig i håp om at jeg kan klare å hvile bedre hjemme.

Jeg håper ingen må oppleve det samme som meg, for det har vært og er fremdeles et mareritt. eneste positive med hele greia er at vi har fått øre på lille gull og vet at alt er bra der i hvertfall.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140041953-det-endte-p%C3%A5-sjukehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, føler virkelig med deg!

Jeg har vært slik i alle mine 3 svangerskap, forrige gang varte det til uke 28, og jeg lå på sykehuset med væske og ernæring iv i to mnd.

Denne gangen her ble jeg lagt inn "tidlig", etter å ha tapt ca 7 kg. Bruker fortsatt mye kvalmestillende (Zofran) og tar det helt med ro. Men denne gangen klarer jeg å være hjemme, med god hjelp fra familie og hjemmesykepleien.

Håper at du har noen som tar godt vare på deg nå, og gir deg alt du trenger!

Jeg er forresten ca 13 uker på vei og håper det gir seg før uke 28 denne gangen.

Lykke til videre! og god bedring!

klem

Stakkars deg!!

Har selv vært kvalm i dette svangerskapet, men når jeg leser hva du skriver skal jeg IKKE klage!!

Håper formen din kommer seg og at 2 og 3 trimester gir deg gode opplevelser med å være gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...