Gå til innhold

Testings med digital

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med deg Tweak.. Dumme, dumme digital!

Min historie - svak positiv test ca en uke etter EL. Siden det - to svaaaaakt positive tester, og og tre negative. IKM på tirsdag.

Uansett, idag testet jeg på morgenurin med digital, og den sa "Ikke gravid" :-(

Nå skal jeg ikke bruke digital før ikm-dagen, 4 dager før er faktisk bare 51% sikkert... Så jeg håper på de 49% jeg..! Bestiller noen vanlige strektester, mye bedre å tolke strek enn å få det slengt i trynet! ;-)

Hvordan går det med deg, lille diamant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg skrev på den andre tråden din også jeg :) Jeg har ikke testet enda, og sitter og lurer på om jeg skal på apoteket om testene ikke kommer i posten...drømte forresten at jeg begynte å blø inatt, så kjente jeg var litt nervøs når jeg sto opp idag.

Ekkelt å drømme sånne ting! Håper at jeg er gravid altså, for det hadde passet perfekt :) har ikke så lyst å tilbringe sommerferien i juni med å spy, og blir jeg gravid nå så er kanskje det verste overstått til da :)

Vi skal kjøre bil til Danmark ser du, og blir egentlig ganske lett bil og båtsyk ;) Men det viktigste er jo at jeg kan bli gravid i det hele tatt da!

Men skal du teste hver dag frem til ikm? jeg vet ikke hvor mange dager jeg orker å teste, kjenner jeg blir temmelig sliten av alt dette.

Skrevet

Svarte på den andre tråden jeg egentlig..

Har du fått posten? Er så spent på deg..!! :-)

Jeg skal ikke teste før tirsdag jeg nå. Nå er jeg lei av å bli skuffet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...