M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Enig med deg Tweak.. Dumme, dumme digital! Min historie - svak positiv test ca en uke etter EL. Siden det - to svaaaaakt positive tester, og og tre negative. IKM på tirsdag. Uansett, idag testet jeg på morgenurin med digital, og den sa "Ikke gravid" :-( Nå skal jeg ikke bruke digital før ikm-dagen, 4 dager før er faktisk bare 51% sikkert... Så jeg håper på de 49% jeg..! Bestiller noen vanlige strektester, mye bedre å tolke strek enn å få det slengt i trynet! ;-) Hvordan går det med deg, lille diamant?
Lille diamant Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Hei Jeg skrev på den andre tråden din også jeg Jeg har ikke testet enda, og sitter og lurer på om jeg skal på apoteket om testene ikke kommer i posten...drømte forresten at jeg begynte å blø inatt, så kjente jeg var litt nervøs når jeg sto opp idag. Ekkelt å drømme sånne ting! Håper at jeg er gravid altså, for det hadde passet perfekt har ikke så lyst å tilbringe sommerferien i juni med å spy, og blir jeg gravid nå så er kanskje det verste overstått til da Vi skal kjøre bil til Danmark ser du, og blir egentlig ganske lett bil og båtsyk Men det viktigste er jo at jeg kan bli gravid i det hele tatt da! Men skal du teste hver dag frem til ikm? jeg vet ikke hvor mange dager jeg orker å teste, kjenner jeg blir temmelig sliten av alt dette.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 Svarte på den andre tråden jeg egentlig.. Har du fått posten? Er så spent på deg..!! :-) Jeg skal ikke teste før tirsdag jeg nå. Nå er jeg lei av å bli skuffet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå