Tweak Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 I går fikk jeg skyggestrek men i dag var det en så sterk strek at til og med samboeren min så den! :-) Så da har jeg endret nick, he he. Kryper over på 1 tri og håper på å se mange flere av dere andre gode "bli gravid" forum damene der snart! "bli gravid" er unikt i forhold til de andre forumene, som skravle og anonym. Her er ingen skittkasting og bare skikkelige svar. Ingen trolleinnlegg og alle støtter opp om hverandre! Jeg er kjempeglad for all støtte jeg har fått her inne, men nå håper jeg at det er lenge til jeg kommer tilbake! ;-) (for å prøve på nr 2, ikke sant?) Krysser fingrene for at denne gangen skal det gå bra!
J -76 Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Hei Tweak så koselig! HIPP HURRA for deg! Du har og hatt en MA ikke sant? Hvor lenge siden er det? Er litt nysgjerrig fordi vi har strevd litt med å bli gravide igjen etter MA. Lykke lykke lykke til, denne gangen går det bra vettu!
Spira31 Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Hei gratulerer:) Jeg tror jeg skal ta følge med deg over til 1.tri idag, men tør ikke skrive sånn tråd før jeg har testet med digital.. igår kveld og i natt fikk jeg svake streker på cb vanlig.. men tør liksom ikke helt å tro det.. har ikke fått mensen igjen siden SA den 25 mars.... så tar man utgangspunkt i det vil terminen være 1.januar..men tror jeg har hatt sen eggløsning og sånt siden jeg testet negativt forrige søndag..(og testet ikke igjen før igår kveld!). Når vil din termin være sånn ca? klem
Tweak Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2009 Tusen takk! :-D Jeg hadde en ma i oktober. Fikk el av meg selv i november og desember, fikk pergo i januar etter avtale med gyn om at jeg skulle slippe å prøve uten hjelp så veldig lenge. Fikk el av pergo, men ikke i pausemåneden, så det har vært et strev i februar og mars med å få mensen igjen slik at jeg kunne begynne på pergo igjen. Det fikk jeg denne syklusen og jammen ta har det ikke klaffet! Så det klaffet på den 4 pp selv om det er et halvt år siden ma'en. Håper det klaffer for deg også snart J-76!
Tweak Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2009 Jeg liker ikke cb-digital... Jeg liker å tolke streker på vanlig cb jeg! Så du kan gjerne bli med over på 1 tri i dag, he he, for en strek er en strek! Jeg tror nok at du ville fått sterkere strek om du testet med morgenurin. Skal du kjøpe cb-dig i dag? Og teste i morgen tidlig? Det kan godt hende du har hatt sen el ja. Min termin blir 14-15 januar etter babyverdens beregninger. :-)
Spira31 Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 hehe ja, tar gjerne følge... måtte sånn tisse altfor tidlig i natt så testet meg ca 03.45 og da hadde bare sovet knappe 4 timer... nå må jeg fryktelig tisse igjen, men holder meg, har ikke drukket noe heller idag.. er så utålmodig at jeg skal være den første i køen når apoteket åpner kl 10.00 på kjøpesenteret.. de var utsolgt for digital på det apoteket jeg var på igår, så prøver et annet vitusapotek..det er jo tilbud på den digitale der nå til 94 kr. Så da blir det vel å tisse på pinnen på kjøpesenterdoen sånn 10.02. hehe har bestilt fra billige-tester.no, kanskje de kommer idag, så kan jeg teste med vanlig cb og/eller billigstrimler imorgen igjen.,.. forrige gang jeg var gravid testet jeg en haug med svaake tester før jeg endelig fikk digitalt gravid! Så tror nok jeg er en av de som produserer litt sent hcg. Kryss fingrene for meg!
Lille diamant Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Åhh, gratulerer så masse Tweak !! For en flott start på lørdagen da Må si at jeg er veldig takknemlig for all hjelp og støtte du har gitt her inne, det har gjort en forskjell for meg ihvertfall Håper du stikker litt innom her og da, eller at vi andre følger etter snart! Kos deg masse i svangerskapet og lykke til!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Gratulerer supermasse Tweak!!! Dette unner jeg deg :-) Nyt tiden fremover da, og ikke glem oss her ;-) Håper på å komme etter veldig snart..!
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Gratulerer så masse masse Tweak! Så utrolig morro:) Håper jeg kan følge over til 1 tri snart! har så lyst så lyst! litt murringer og litt ømme pupper, kan jo være sen el, hadde sex i går så kanskje spiren sitter snart allerede, hehe.. kan jo håpe.. Håper hvertfall du får et fortryllende svangerskap!:)klem
Tweak Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2009 Det var hyggelig å høre Lille Diamant! Krysser fingrene for at det går riktige veien med deg også! Det var en herlig start på dagen ja :-D Jeg lot testen ligge på benken på badet mens jeg vasket hendene og da kom samboeren min inn. Han er skeptisk til for svake tester, så jeg sa ikke noe, spurte ikke om han så en strek en gang, he he. Så såg han på testen og spurte "Er det der en strek?" "SER du en strek?" spurte jeg, og ja, det gjorde han. Og da var han et eneste stort smil :-D
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 3. mai 2009 #11 Skrevet 3. mai 2009 Åååå så hyggelig å lese:) Gratulerer så mye.. Ønsker deg et godt svangerskap.. Lykke til!! Klem
*Bambi + spire* Skrevet 3. mai 2009 #12 Skrevet 3. mai 2009 Hei!! Grattis!! Så utrolig gøy, hadde selv MA sommeren ifjor, så håper spira sitter snart, ikm imorgen;) Masse lykke til, alt kommer til å gå bra denne gangen!! Kos deg med spiren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå