nick_317069 Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 hei jeg skulle hatt mensen i går men venta til idag med å ta testen, har aldri prøvr clearblue digitaltest før,men den viste "ikke gravid",men jeg føler at jeg er gravid,er kvalm,økt promping,stikkinger rundt livmoren.blør neseblod, jeg hadde en MA 7 mars men har hatt en mens imellom der og den var på syklusdgen 27 dager imellom så jeg er på dag 28 nå,hvor lenge må jeg vente til jeg tester igjen. håper noen kan svare meg
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 vent i to dager.... da har hcg dobblet seg i blodet hvis du er gravid... du kan jo være gravid alikevl... noen må vente opp til 6 uker før de får pos test.... eller du kan ha hatt el senere? lykke til, håper du er gravid.... det er vel ganske mange av oss her inne som vet hva kroppen klarer å lure til av symp fordi man vil så veldig gjerne.....
nick_317069 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 takk for svar minsi&madelen+3pp. skalkjøpe en test idag og ta den på mandag,men føler meg gravid og jeg har 3 barn fra før så jeg tror jeg vet hva forskjellen er,men jeg får vente å se til mandag hvis ikke TR kommer ha ei fortsatt fin helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå