Karma! Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 leste tråden din nedenfor her.. hvordan går det? testet mer? har det samme som deg, hadde og en merkelig tr besøk denne gangen 2-3 dager som vanlig- så litt spotting 1-1,5 dag så bom stopp- pleier og ha tr besøket en uke til 10 dager! føler meg skikkelig gravid og har fått skyggestreker/ super svak pos på alle mine tester (ikke testet siden onsdag nå da) har testet med strimler fra billigtester... men burde jo blitt sterkere pos da- nå etterhvert hvis det var noe...? :-o det er da folk som tester pos sent...!?! og det er jo vanlig med en blødning når man skal ha tr....?!! jeg er så spent- tester igjen i morgen!! masse murringer, stikkinger og vondt i korssryggen i det siste, ikke minst små kvalm! er så redd jeg innbiller meg dette- men hva ellers kan det være?- skal jeg gå etter vanlig syklus- blir el mandag/tirs. så det kan jo ikke være det....? dessuten varer jo ikke det over daaager?! frustrerende dette her!!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Er i samme situasjon... Sliiiitsomt med noen positive, noen negative.. Også så svake de positive er...! HCGnivået dobler seg hver andre-tredje dag, dvs at du burde teste igjen tre dager etter forrige test:-) Det vil vel si imorgen? :-) Jeg skal teste digital imorgen, gruer meg litt men håper det lyser "gravid" mot meg!! :-)
Lille diamant Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Hei Budeia vil ha nr 2 Her vet jeg foreløpig ikke noe mer ,for jeg venter på noen tester i posten Men om de ikke kommer, så tar jeg men nok en tur på apoteket i dag tror jeg! Har hørt at det ikke er uvanlig å få en blødning når man er gravid ja, eller, det er like vanlig som å ikke få faktisk. For vi kvinner er jo ulike og det er kroppene våre også. Så merket jo at TR var veldig kort denne gangen, til og med samboeren min kommenterte det! For jeg pleier og så å ha minst 5 dager med blødning. Det hadde jeg ihvertfall sist mnd. Har jo tenkt mye på dette med EL jeg og, at det kan være kroppen jobber hardt med å sette den igang...og at det gir oss sterkere symptomer?? For jeg har EL om 4 dager ifølge babyverden sin kalkulator...visst jeg ikke er gravid da Jeg har forresten to venninner som har opplevd å teste positivt sent, hun ene så sent som 8-9 uker faktisk. Så er håp for oss enda! Hvor langt på vei er du, om du er gravid? Jeg har aldri fått så mye som en strek på de billigstrimlene, så tror nok det er nok hcg hos deg siden du får svakt positive tester
Karma! Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2009 blir 6 uker i morgen.. så burde jo fått pos test... har lest at man kan få disse skygge svake strekene hvis man har blod og proteiner i urin.. så jeg tror eeeeegentliii det skyldes dette :-/ har lest det er flere som tester pos seint- så er jo håp meeen... skal til gu tirsdag- så det blir spennende!!!! ho kan vel og se om jeg skal ha el?? da har du tidlig el...? har alltid el dag 16 jeg....
Lille diamant Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Hei:) jeg hadde vært 5+1 idag, men tok en test nå og den var helt hvit. Så har nok vært noe tull med den CB testen på torsdag. Så da er jeg vel i 2 pp nå..og har EL om 4 dager visst jeg har 26 dagers syklus. Hadde en langt syklus på 34 dager nå i april, så bør vel kanskje regne med at jeg får det i mai også? For tok en EL-test og nå, og der så jeg bare en kjempe svak strek...så er nok en liten stund til EL da Jeg aner ikke om man kan se om man har EL på GU..men tror jeg skal bestille GU hos legen til uken, for å sjekke at alt er iorden.
Karma! Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2009 Liker snart ingen av testene! er jo alltid noe kluss :-(( og den digitale må ha mer hcg lissom :-( den du hadde tatt så jo skikkelig pos ut! mine er så svake at jeg tror ikke de hadde kommet med på bilde engang.... :-( skygge/svak strek på den i dag morges oxo... tok en nå jeg oxo da med en billigtest stav- og da kom det ikke noe strek.. :-(( men har jo drukket en del da... er nok best m en gu- er jo litt skummelt å gå rundt å verke sånn!! kjedelig å innse at man fakisk må ovr i ny pp :-(( min 4 dette.... forrige barn kom etter kun sex en gang den mnd pga jobb.. :-o så hadde ikke forberedt meg på at dette kom til å ta tid :-((
Lille diamant Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Hvordan går det "Budeia vil ha nr. 2"? Jeg tror det er EL-smerter jeg går å kjenner på, og de er ganske intense! Så må nok bare slå fra meg at jeg er gravid denne mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå