frupedersen Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Bir ikke sprineklseng for stor til babyen når den er nyfødt,de er jo vant og ligge trangt,å så skal de ligge i den store sengen. Eller er det bare jeg som tror det? Blir litt dyrt å kjøpe så mange senger,når de ikke bruker de så lenge.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Har kjøpt sprinkelseng i dag. har termin 12.juni. Har ikkje tenkt på det med at det er trongt, men tenker at det går an å laga det litt trongt for babyen....med å rulle tepper el.l rundt det. Eg har ikkje tenkt å bruka mange pengar på ei seng som kanskje berre kan brukast max eitt år. Denne senga kan barnet liggja i til det er 4 år, i all fall! Eg har og kjøpt "stor" dyne til "han". Så bare kjøp sprinkelseng, du! Lukke til!!!! Spanande tider me er i !?!
frupedersen Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 ja,det går jo ant. Da gjør jeg og bare det,er jo ikke noe vits å kjøpe vugge som ikke kan brukes så lenge,man har jo ikke så god lagringsplass heller.. Ja,det er spennende:)
♥ DAME Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Lurte på det samme og jeg spurte jordmor om det. Ho sa at sprinkelseng ikke er noe problem. Hvis du synes det er for god plass kan man bare tulle et helseteppe litt trangt rundt barnet
spennende! Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Hei! Vi venter tvillinger og har fått tips fra jordmor og leger om at de vil ha det ekstra trangt og koselig, siden de trossalt er vant til det fra før:) Tipset var å legge barna "feil vei" i sprinkelsenga de første ukene. Da blir det jo ikke så store forhold for de små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå