sommerbaby! Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 tok test nå, som var negativ. tok også blodprøve dag 10 ( kan taes fra ca dag 9). den var også negativ, tok den for 7 dager siden. hadde sex da jeg hadde EL, 5 dager etter hadde jeg magesmerter. ganske nøyaktige med de jeg hadde da jeg var gravid med min sønn som nå er 2.. tror dere alt håp er ute? jeg skjønner ingenting av kroppen min.. ingen symptomer, men det har jeg ikke hatt i 2 av mine 3 graviditerer. blodprøven skal jo være ganske sikker, er det mulig at den ble tatt for tidlig? flere her som har tatt den prøven, og når tok dere den? setter veldig stor pris på svar
februar baby! Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Hei! Venter på tr jeg og..kjedelig. Hadde stikkinger i livmoren ca en uke etter el. Var sikker på at det traff nå altså, men testen var negativ igår, 3 dager etter ikm dag.Hmm, ikke en skyggestrek engang. Jeg har heller ingen symptomer, bare litt ømme pupper ,så venter vel tr illøpet av helgen. Det er noen som nesten ikke har noen symptomer. Kan være du tok blodprøve for tidlig, hcg fordobler seg hver dag, så kanskje prøv å teste igjen til uken. Uff, farlig å ha fri og vente samtidig... Har så lyst på blått kryss, eller bare få tr og gå videre til neste pp...
sommerbaby! Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 fortsatt ikke fått noe besøk? bruker du ha ømme pupper før mens da? jeg er skikkelig svimmel, og kvalm. var på butikken med min mor og sønn i dag, jeg måtte bare gå rett ut og sette meg på en benk. svimmelheten kom like etter jeg hadde de magesmertene. må bare innrømme jeg tok opp testen fra søpla i sted hehe jeg kastet den etter 3-4 min, pga en veldig utålomodig gutt som ikke ville vente mer på mamma hehe. s jeg aner ikke om den siste streken kom opp etter tidsfristen eller ikke! enda mer frustrert nå jeg også har fri, sykmledt på 5.uken. blir jo enda mer grubling da hehe lenge har dere prøvd? vi er inne i vår første pp. har ikke prøve særlig hardt. tenkte bare ta det som det kommer, og satse for full på mai. noen andre her som har noen erfaringer med blodprøven?
anonymmmm Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Hei! jeg er 8 dager over ikm... skal til legen på tirsdag å ta blodprøve...har aldri gjort det før... blir spennende tror jeg! Jeg har en venninne som ikke fikk positive tester hjemme, men blod prøven slo ut positivt, slik har hun hatt det med alle tre barna... Har en del symptomer jeg å, blir veldig glad hvis du ser på de, jeg postet ett innlegg her for en liiiten stund siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå