mamma til to blånisser :) Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 bruker dere kun grillkosten på den og koster bort rust og slikt? eller vasker dere den og?
tommelise-31 Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg vasker den alltid godt før grillsesongen starter. Den har stått lenge, så det er greit å få den skikklig ren. Bruker stålull.
Tidemann Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Jeg bruker også stålull og zalo, vår står jo ute hele vinteren(...ups...) men den blir veldik ok etterpå da:)
meg & lillegullgutten Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Kjøp grillskrubb på Ultra. De er kjempe effektive. Grillen blir som ny. Du må ikke bruke Zalo på gassgrill platene. Spyl dem i rent vann, skrubb de med grillskrubben og varmt vann legg dem på plass igjen og tørk over med papir og matolje mens grillen er varm. Sett den deretter på full guffe og brenn av event resten. Så er det bare til å begynne og grille:-)
Tidemann Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Vi har bare en slik kjedelig kulegrill med vanlig grillrist:) derfor bruker jeg zalo og stålull:)
mamma til to blånisser :) Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2009 Min mann rengjør kun med grillkost, bare koster og skrubber den godt med den. Er ikke det bra nok da? eller må man vaske med zalo?
Tidemann Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Sikkert bra nok det,det er bare jeg som FØLER at det blir ordentlig hvis jeg har på litt såpe siden den er så dårlig behandlet gjennom vinteren:) men alle bakteriene forsvinner jo når man griller da!
wirre;o) Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Det må du spørre Wirremann om. Han vasker den nok, fordi kjøkkenet mitt er ikke spesielt pent etter at han gjorde den rent torsdag kveld. Ellers sa han i forbifarten at han kunne ha puttet det i ovnen og kjørt pyrolyseprogram på den... Ikke vet jeg. Jeg ville brukt grovrent og høytrykkspyler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå