Gå til innhold

M?, isma (3pp), Lirgen (6 pp), H E L, Elisabeth'77 (IKM 7 MAI)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer da? har dere noen symptomer som tyder på grav.... jeg har ingenting... forrige gang hadde jeg jo masse men det var i beste fall bare en kjemisk grav .... så nå ingenting så det er håpet på bunn.... nå skal jeg ha tre nattevakter framover så da her jeg noe annet å tenke på hvertfall....

hvordan går det med dere da? spesiell lykkeønskning til deg elisabeth, får håpe egga henger seg fast:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :-)

Jeg har allerede hatt en to positive tester, svake men dog.. Den ene hadde jeg på mandagen som var, VELDIG kort etter EL, men lurer på om jeg kan ha hatt EL før jeg skulle denne mnd. Har ikke spesielt mange symptomer, føler meg litt rar i kroppen bare - svimmel og uvel - som om kroppen er i "ubalanse". Har også fått masse hvite prikker inne i "knoppen" av brystvorten, er det noe som har med melkeproduksjon å gjøre? ;-) I tillegg tisser jeg noe mer enn vanlig, men det kan også være at jeg er flinkere til å drikke vann nå! Uansett - forrige runde hadde jeg hauger av symptomer, var 100% sikker på at spiren satt, men testene var negative og ikm kom. Så, kanskje bedre å ikke ha symptomer? ;-) Skal jo strengt tatt ikke kjenne stort så tidlig! Vi får satse på det minsin - egget sitter nok fint på plass selvom symptomene ikke kommer i hauger!! :-)

Spent på å høre om resten av dere!!

- M

Skrevet

Har forresten også hatt litt mensensmerter de siste to dagene, og murringer på begge sidene. Er litt stivt på venstre side innimellom. Dessuten er jeg rar i magen, enten veldig hard i magen og full av luft, eller veldig løs. Sjelden noe normalt denne uka gitt..!

Det var vel min lille liste av symptomer!

Skrevet

hei. Stiller meg nok ganske nøytral denne pp, merket ikke engang EL, men vi har nå ikke gått glipp av sengekosen for den del,så det er fullt mulig enda.

Eneste symptomer jeg har hatt var at jeg var skikklig dårlig på tirsdag,og onsdag, kvalm,veldig oppblåst,masse "bobbling" i nedre mageregion. har og ømme bryst,men det har jeg hver mnd fra EL til IKM. Men håper jo at det er et tegn. Satser og på at det hjalp og få holde vennina mi sin 3 mnd gamle jente for 2 uker siden og at det satte fart i egga ;-)

Ellers så går det bra, nyter fineværet og kost meg i solen idag med grilling og et glass vin, fikk litt dårlig samvittighet av det vinglasset,men kan vel ikke slutte helt og leve når man er prøver. :-)

Håper at TR holder seg langt unna neste uke :-) Hun er ikke ønsket,da vi allerede har gått i innkjøp av vårt første babyplagg :-)

Forresten,når dere skriver "murringer" , hva er egentli det? :-)

Skrevet

Jeg har også kjøpt inn mitt første plagg :D

Men, med murringer så mener jeg sånne boble-riste-følelser man får i livmor.. Utrolig vanskelig å forklare, men tror det er det du mener når du sier bobling ;-)

Skrevet

:D hva slags plagg gikk du i innkjøp til da? :D Her ble det et gutteplagg, der det sto " I look just like daddy" på :D Sambo ble litt forelska i den ;-)

Okey,da vet jeg litt mer hva det er, tusen takk for svar.

Skrevet

Her også, eller litt mer unisex da. En hvit liten t-skjorte med store kule frosker på. Mest gutt, men kan brukes av tøffe jentebebiser og! ;-) Nå trengs det bare en spire..! ;)

Lykke til med uken som venter frem til IKM, måtte dumme TR holde seg borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...