Ms Fixi Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 hei... Jeg hadde pos EL test søn og mandag. Tirsdag var den neg så regner med jeg hadde EL iløpet av tirsdagen... hvor mange dager DPO er jeg nå? regner man med tirsdagen? og hvordan var er det med wild yam? er det fra mens til EL man skal ta det eller fra EL til mens?? Håper noen kan hjelpe meg;)
Ms Fixi Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 dytter litt på denne jeg... håper noen kan svare;)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 wy kan du trygt bruke hele syklussen
Ms Fixi Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2009 takk for svar, men er du helt sikker på det?? har hørt at wy kan forstyrre el og med min ustabile syklus er ikke det akkurat noe jeg har lyst til...
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 jeg prøvde WY en hel syklus og den krølla til hele greia for meg. Fikk en syklus på 43dager, ikke no gøy. Ville heller kanskje prøvd å ta den fra etter EL og frem til IKM. Bare min erfaring
Ms Fixi Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2009 hm... ja nå er jeg på dag 65!!??!! i syklusen.. MEN jeg testet etter EL i 15 dager før jeg fikk pos på søn og man så egentlig venter jeg bare på tr så jeg kan beg på pergo igjen;) men seff da jeg fant EL ville jeg prøve wy... er det for seint og beg idag tror du? jeg er vel 4-5 dpo nå tror jeg...
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 skader jo ikke å prøve du er jo ferdig med EL og da kan jo ikke WY "utsette" den lenger liksom, slik den tydeligvis gjorde med meg når jeg tok den hele syklusen. Prøv du Lykke til
Ms Fixi Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2009 nei det skader vel ikke... kan vel ta frem til 11-12 dpo tenker jeg:) man skal visst ikke ta det hvis man er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå