Juliann10 Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Sluttet på pillen 3.april (merclion), fikk mensen 7.april. Hadde sex 18,19,20 april (eggløsning 21.april, i følge kalkulator her) og forventer da mens på tirsdag...er kjempespent, klarer nesten ikke vente. Selv om det ikke gjør noe om den er negativ ennå...Har jo akuratt sluttet på pillen...Hva med dere? Føler symptomer allerde med rar følelse i underlivet (rundt livmor-området og små stikninger i brystene) Men kan være innbillning også da...hehe!!
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg skal teste tirsdag, jeg er en testoman, :op så kommer nok til å begynne imorgen...he he.. Jeg har også veldig ømme pupper, men det hadde jeg forrige syklus også.......og mensen kom... Grrrr Lykke til til oss begge da )
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Jeg skal også vente til tirsdag med å teste! Hadde IKM i går, men negativ test idag.. Har gått å kjent på noe nederst i magen noen dager nå, men det er vel bare tanta som er på vei..
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Testing tirsdag her også. Ikm på tirsdag eller onsdag. Kommer litt an på... Jeg fkk mensen i påsken, tror det var 7.april. Sex 19. og 20. april, el 22. (Har muligens fått el litt før...) Positiv test 26.april, svakt positiv 28. og 30. april. Negativ 27., 29. april og 1.mai, og negativ digital idag. Nå venter jeg til tirsdag og tester ikke med digital..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå