Lykkelig med Maiken Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Ja då såg alt bra ut med tilsammen10 eggposa og str fra 10-16 mm.. Så det blir så spennanes og håpe virkelig det klaffe på første forsøk.
MammaHåpet Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har også eggutak 4.mai! stilig!! Shit, jeg hadde 29 eggblåser!!! Det var sykt mye, håper det ikke blir dårlig kvalitet nå, pga det...skal på en ekstra kontroll på sykehuset i morgen, da får jeg vite mer om detaljene innfor mandagen... Håper det klaffer for oss begge, Senjajente, go girl!!
Lykkelig med Maiken Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 Ja det va jo enormt mange, då vente dem sikkert en dag eller to ekstra med innsett sia du har så mange å velge i for å se ka som befruktes best.-) Nei dettan går så bra atte. Men i all forfjamselse så har eg egguttak 5 mai, skrev litt feil ser eg.. Ja go, go girl.-) masse lykke til:-)
Gjest Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Masse lykke til til dere begge! Hos meg fant de "kun" seks eggposer og jeg fikk 2 befruktede egg som jeg ruger på nå Kommer til å gå veldig bra dette, spennede tid dere går inn i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå