Tweak Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Det er tidlig med test 4 kanskje 5 dager før ikm (tror det er tirsdag) men jeg tok en test i morges siden jeg fikk så sterke symptomer i går. Har skikkelige murringer og de ligner egentlig ikke på mensmurringer, siden de jeg har nå er ganske skarpe i forhold til mensmurringer. Så etter å ha stirret på testen i et par minutter så skimter jeg en blå loddrett strek! :-D SIden jeg stoler på cb, og kun har hatt blendahvitt når det har vært negativt, vel så satser jeg på at strekene blir sterkere frem til mandag/tirsdag. Gjett hvem som skal ut og kjøpe flere tester i morgen da?? he he Det er nesten så jeg endrer nick-vedheng allerede...
HeidiL Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 gratulerer, så moro! ) nesten samme situasjon vi, da...supersvake streker... jeg fikk en til i dag morges...så det er tre tester som det har kommet svake streker på! Det må jo bety noe )
Tweak Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 Å, så spennende! Hvor nærme er du ikm? En strek betyr jo at det er hcg i kroppen! Nå må jeg bare holde ut til jeg kan ta en ny test i morgen, og så blir det ut og kjøpe flere så jeg kan teste på søndag og mandag også. :-P
Lille diamant Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Å så spennende! Jeg er veldig skuffet idag jeg, for jeg fikk en negativ test idag morges Bare følte på meg at den CB'en tullet med meg..for det må den vel ha gjort?? Tror jeg også må kjøpe flere tester imorgen, for føler meg veldig anderledes i kroppen. Har fått tydelige blodårer på puppene og brystvortene er blitt mørkere. De er også hvite på midten, er det noe man får når man er gravid eller?? Skal krysse fingrene for at du er gravid Tweak blir noen spennende dager fremover for deg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå