sneipen <3 snuppa Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 sambo er syk med oppkast og diare:( ogdet står helt stille i hodet mitt,kommer ikke på noen ting som hjelper...
mamman til to gutter Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Det beste er dessverre å bare gjøre seg ferdig. Det viktige er å få i seg litt å drikke og da pleier jeg å drikke litt av det jeg har mest lyst på, hvis jeg prøver å tvinge i meg noe jeg egentlig ikke har lyst på, så blir jeg bare enda mer kvalm.
FuckFace Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Mot kvalme og oppkast hjelper blåbærblader, kamille, kanel, peppermynte, ringblomst og ryllik. Ingefær er jo også kjent for å lindre kvalme. Mot diare hjelper bjørnebærblader, blåbær (tørkede), hvitløk, kanel, karve, nellikrot, paprika, peppermynte, salvie og timian.
Cat.68 Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 blande halvt om halvt med eplenektar og farris. Det er råd både fra leger og helsestajoner. Det hjelper faktisk og er godt og friskt å drikke når man er syk.
Cat.68 Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 blande halvt om halvt med eplenektar og farris. Det er råd både fra leger og helsestajoner. Det hjelper faktisk og er godt og friskt å drikke når man er syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå