HeidiL Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 oi oi oi.... har lest litt rundt her inne om tester som har blitt positive etterhvert..så da tenkte jeg at jeg skulle titte litt på den fra i dag morges...og der er det en svak strek...veldig svak, men en strek...har et par andre negative fra tidligere i uken og de er fortsatt heeeeelt hvite, så jeg har noe å sammenligne med... så da tok jeg en med ettermiddagsurin nå...og det er svak strek der også! oh my god.... kan det virkelig hende jeg er gravid????!!!! helt satt ut nå...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 er det farge på den eller er den grå? så spennende:) du er jo mest sansynlig gravid:) når er ikm?
HeidiL Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 IKM lørdag...eller mandag hvis jeg regner 14 dager fra da jeg tror jeg hadde el... strekene er rosa...svakt rosa, men de er der.... både på den fra i morges og den jeg tok nettopp...da kom den med en gang... hadde vært så sykt knall å ha klart det allerede! 1 pp hvor vi har prøvd aktivt...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 gratulerer da er du gravid:) lykke til:) håper jeg kommer etter deg inn på 1 tri til uka
HeidiL Skrevet 30. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2009 takk takk ) har fortsatt strimler igjen (billigtester) så kommer nok til å ta en i morgen også...og kanskje kjøpe en digital på lørdag...så får jeg vite mer sikkert... håper det klaffer for deg også denne pp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå