Gå til innhold

Noen som erfaring med baby travel?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ett knall tilbud om en baby travel sportsvogn men bag til, regntrekk, stellebag og pose. Jeg har veldig lyst til å slå til men har ingen erfaring med vognen.

Den skal brukes til en gutt som snart er 2 år, og eventuelt som bagvogn til neste mann. Hvordan er den i bredden? Sett på bilder at den ser litt smal ut? Sånn ellers noen med erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140036468-noen-som-erfaring-med-baby-travel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Babytravel jogger comfort. Bruker foreløpig bare bagdelen, men den er kjempegod! Barnet har god plass, kalesjen er lun og gir t.o.m litt skygge p.g.a en liten skjerm man kan dra fram. Stormtrekket har også en liten kant opp slik at sol og vind holdes ute. (Er litt opptatt av dette, siden jeg ikke liker å dekke til vognen med helsetepper o.l. for å holde sola ute.)

Sportsdelen har jeg ikke brukt ennå, siden lillebror bare er 3 mnd. Den virker som du sa litt smal, og tror ikke den er av de lengste vognene på markedet. Men helt grei. Prøvde min 2-åring i sportsdelen. Hun hadde helt grei plass, selv med vinterdress på.

Handlekurven har kjempegod plass til varer o.l.

MEN synes den er veldig bred mellom bakhjulene: ca 68 cm. Det er ikke like bredt som Quinny, men heller ikke langt unna. Det gjør jo at vogna ikke kommer mellom på alle steder, men til gjengjeld er den utrolig stabil, da. Min 2-åring pleier å sitte oppå bagen til lillebror, og den er ikke i nærheten av å tippe!

Tror den veier ca 13 kg. Det er jo ikke av de letteste, men ikke av de tyngste heller...

Så alt i alt: Veldig god vogn i forhold til pris!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...