Gå til innhold

jøsses til hjelpsomme slanketips....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare blir litt satt ut av slankerådene her inne. Vi vil jo ikke alle gå ned i vekt. Kjempekos for dem som vil det og trenger anbefalinger, men dette er jo en gravidetråd og slanking er ikke akkurat det som passer seg best hos oss akkurat nå.

Selvsagt, å mosjonere og spise riktig og sundt er en finfin ting og anbefales,- det er ikke det jeg sier. Men det blir masse slakefokusering her inne i det siste. Jeg er 130 kg og 182 cm høy... Og nå med fin 4 mnds mage så føler jeg meg flottere enn på lenge! Har ingen planer om slankekur så lenge jeg er gravid og savner da heller helt "normale" tråder om fine oss og de ting vi møter i våre 9 mnds reiser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott :)

har heller ikke følt meg så fin på lenge,selv om det er en underlig følelse å være gravid :) men må si jeg gleder meg til å bli "vanlig" igjen også :)

Skrevet

Helt enig,uglemamma! Vil jeg ha slanketips er det masser av andre forumer man kan gå inn på!!

Skrevet

Eeee.... har dere lest hva det står i overskriften her? Det er faktisk ikke et rent gravidforum dette da men.....

Gratulerer til dere som er gravide og lykke til dere som trenger å gå ned i vekt før spiren sitter!

Skrevet

Joda, har lest overskriften,... Men om du leser over-overskriften,- så heter websiden "Barn i Magen" ;)

Bare for å sette det like på spissen.

Jeg kan da skrive min mening om at det blir litt vel mye slanketips her i forhold til graviditetstråder etc?

Men takker for gratulasjoner, fint å ha en koselig tone her inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...