Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex egentlig? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i en uvanlig (kanskje ikke) situasjon hvor jeg alltid har mer lyst enn sambo. Sånn har det alltid vært. For ham holde det lenge med to ganegr i uka, og jeg kunne gjerne ha pult hver dag (jeg har alltid vært sånn:/). Nå har vi så vidt begynt prøvinga (skal liksom begynne for fullt etter sommeren, han jobber dobbet hele våren, og vil ikke ha dte over seg, men vi bruker ikke prevansjon) og jeg syns vi har for sjelden sex! Annenhver dag er vel greia når man prøver? Jeg blir vel aldri gravid om vi skal ha så sjelden sex som han ønsker. akk!!!!!

=/

Han er også den typen som får prestasjonsangst, så kan over hodet ikke si "ååå, nå har jeg eggløsning, av meg buksa og sprut inni meg!". da er det ikke håp for junior. dritt altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

I know how you feel!

Hos oss er det også slik at jeg vil mer enn han. Han er 15 år eldre enn meg, så har nok noe med å gjøre blant annet.

Men fortvil ikke- man trenger strengt tatt ikke ha seg hveer dag for at det skal klaffe. Vi "klarer" som regel aldri å ha sex mer enn 3 ganger rundt EL. Denne gangen hadde vi 2 dager før og en dag etter. Maxen vår er 5 dager på 7 dager, men det kommer nok til å bli lenge til neste gang..hehe.

Vi har ikke sex hver uke en gang, men den uka jeg er fruktbar har vi sex.

Vi brukte 4 pp første gangen, men mista desverre. Men hadde ikke mer sex da enn nå.

Nå er det 10 pp etter SA. Er lei merker jeg. Men trøster meg med at det bare tar tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...