satser & vesla Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Hei. Jeg satte inn flere enn et egg og i dag så jeg 1 liten nurk i magen :-) Jeg var på duotest i dag. Jeg grudde meg veldig før timen, men så snart jeg fikk se nurket på skjermen følte jeg meg lettet. Den sprellet og vinket i ny og ne :-) Den er nå 6,4 cm. Det var en herlig opplevelse etter en tid med bekymringer. I løpet av neste uke får jeg resten av prøvesvarene, Ul viste iallefall normale tilstander :-) Jeg feiret dagen med å kjøpe meg en liten babytøy :-) Neste ul blir på den ordinære ul i uke 19, da får jeg vite kjønnet. Spennende!
hegeno Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Så bra! Har vært spent i dag og lurt på hvordan det gikk med deg/dere! Kos med babytøy!! Jeg må innrømme at jeg stadig ender opp i barneavdelingen når jeg er i butikker, men det er jo lite poeng å kjøpe noe før man i hvert fall har blitt gravid 1 lite nurk:D Nyt det og slapp av nå!
Kath:) Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Åååå Satser, så flott!!)) Det var gode nyheter! Har vært spent på dine vegne! Så nå kan du nok begynne innkjøpene og glede deg:) Jeg har blitt sykemeldt en ukes tid. Trøttheten og kvalmen har tatt helt overhånd hos meg! Men er glad for da er vel alt i skjønneste orden.. På mandag er jeg 10 uker på vei, så jeg dilter etter:) Klemmer
bumpi de bump Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Så deilig at det gikk bra på UL og at du ble beroliget, Satser. Kath:) Nyt de fine maidagene så best du kan : ) Gleder meg veldig til jeg skal ned igjen nå. Kjenner at optimismen er tilbake etter at siste mislykkede forsøket i mars, da alt ble veldig leit og trist. I morgen skal jeg hen å shoppe pergo!
habe Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Føyer meg inn i rekken - så deilig at alt er i orden :-) Jeg er 7+3 og venter på inkalling til duotest. Jeg er veldig spent, det skal bli få sjekket at alt er i orden (så langt man kan da selvsagt) og se at det faktisk er liv der inne. Kvalme og vanvittig ømme bryster tilseier i alle fall at jeg fremdeles er gravid. Ellers slitsomme uker nå, er pollenallergiker og siden medisiner er fy fy er jeg helt satt ut. Heldigvis går det over :-)
Daydream Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Hei Så bra da Satser! Er så artig å følge med alle som er blitt gravide nå, begynner å bli en del Lykke til alle sammen!!
Månestråle75 Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Så fint at alt var i orden på UL, og gratulerer med et lite nurk i magen :-) Godt å få det bekreftet ikke sant?
Tjorven1 Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Så bra! Gratulerer, det var godt å høre :-) Nå er det bare å bestemme seg for vogn og alt annet utstyr.. Jeg trodde det skulle være enkelt... Men nei.. Kos deg med forberedelsene!
forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer så mye! Jeg ville også vite kjønn på rutine UL, men det var dessverre ikke mulig å se, selv ikke på en ekstra UL et par uker etter.. Men senere mente de det var en gutt, og det viste seg å stemme. Masse lykke til videre. Og dere som er kvalme, ikke vær redd for sykemelding. Det gjør livet litt lettere. Ingen vits i å presse seg på jobb, din viktigste jobb som gravid er å sørge for best mulige forhold for barnet i magen, Og Tjorven: leste et annet sted at du stadig er plaget med kvalme selv så sent i svangerskapet. Det var jeg og. fra uke 5 kunne jeg ikke pusse tennene uten å brekke meg. Dagen etter fødsel var alt helt greit igjen. Veldig merkelig, men deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå