Gå til innhold

12+1, vært på ul i dag :-) :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg satte inn flere enn et egg og i dag så jeg 1 liten nurk i magen :-)

Jeg var på duotest i dag. Jeg grudde meg veldig før timen, men så snart jeg fikk se nurket på skjermen følte jeg meg lettet. Den sprellet og vinket i ny og ne :-) Den er nå 6,4 cm. Det var en herlig opplevelse etter en tid med bekymringer. I løpet av neste uke får jeg resten av prøvesvarene, Ul viste iallefall normale tilstander :-)

Jeg feiret dagen med å kjøpe meg en liten babytøy :-)

Neste ul blir på den ordinære ul i uke 19, da får jeg vite kjønnet. Spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Har vært spent i dag og lurt på hvordan det gikk med deg/dere! Kos med babytøy!! Jeg må innrømme at jeg stadig ender opp i barneavdelingen når jeg er i butikker, men det er jo lite poeng å kjøpe noe før man i hvert fall har blitt gravid ;)

1 lite nurk:D Nyt det og slapp av nå!

Skrevet

Åååå Satser, så flott!!:))) Det var gode nyheter! Har vært spent på dine vegne! Så nå kan du nok begynne innkjøpene og glede deg:)

Jeg har blitt sykemeldt en ukes tid. Trøttheten og kvalmen har tatt helt overhånd hos meg! Men er glad for da er vel alt i skjønneste orden..;)

På mandag er jeg 10 uker på vei, så jeg dilter etter:)

Klemmer

Skrevet

Så deilig at det gikk bra på UL og at du ble beroliget, Satser.

Kath:) Nyt de fine maidagene så best du kan : )

Gleder meg veldig til jeg skal ned igjen nå. Kjenner at optimismen er tilbake etter at siste mislykkede forsøket i mars, da alt ble veldig leit og trist. I morgen skal jeg hen å shoppe pergo!

Skrevet

Føyer meg inn i rekken - så deilig at alt er i orden :-)

Jeg er 7+3 og venter på inkalling til duotest. Jeg er veldig spent, det skal bli få sjekket at alt er i orden (så langt man kan da selvsagt) og se at det faktisk er liv der inne. Kvalme og vanvittig ømme bryster tilseier i alle fall at jeg fremdeles er gravid.

Ellers slitsomme uker nå, er pollenallergiker og siden medisiner er fy fy er jeg helt satt ut. Heldigvis går det over :-)

Skrevet

Hei

Så bra da Satser! :) Er så artig å følge med alle som er blitt gravide nå, begynner å bli en del :) Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Så fint at alt var i orden på UL, og gratulerer med et lite nurk i magen :-) Godt å få det bekreftet ikke sant?

Skrevet

Så bra!

Gratulerer, det var godt å høre :-)

Nå er det bare å bestemme seg for vogn og alt annet utstyr..

Jeg trodde det skulle være enkelt... Men nei..

Kos deg med forberedelsene!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg ville også vite kjønn på rutine UL, men det var dessverre ikke mulig å se, selv ikke på en ekstra UL et par uker etter.. Men senere mente de det var en gutt, og det viste seg å stemme.

Masse lykke til videre.

Og dere som er kvalme, ikke vær redd for sykemelding. Det gjør livet litt lettere. Ingen vits i å presse seg på jobb, din viktigste jobb som gravid er å sørge for best mulige forhold for barnet i magen,

Og Tjorven: leste et annet sted at du stadig er plaget med kvalme selv så sent i svangerskapet. Det var jeg og. fra uke 5 kunne jeg ikke pusse tennene uten å brekke meg. Dagen etter fødsel var alt helt greit igjen. Veldig merkelig, men deilig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...