Gå til innhold

monca*... c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann:)

hvordan går det med deg??

har du testet noe mer??

jeg kjøpte el tester jeg da, siden du sa jeg burde.. tihi;)

så få vel begynne og teste ca neste helg tenker jeg..

I kveld skal jeg se på finalen av ungkaren.... gleder meg:)

er helt alene i kveld, for T er og kjører street leagel med "lekebilen" sin... så da skal jeg kose meg med te og ungkaren:):)

håper bare S sovner greit... han har vært litt syk i det siste, veeeeldig tynn i magen stakar... så jeg må sjekke bleia hele tiden, så ikke han blir så sår...

hvordan går det med hundene deres da? er de blitt venner??

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia...

Testet negativt i dag.. Men ingen mensen enda heller.. så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lengre.. Jeg anntar at jeg ikke er gravid og lar det ligge en stund.. Tester på lørdag også da.. hehe.. Men det er fordi jeg skal drikke på lørdag.. hihi

Greit og finne ut av el da.. Trur det er spennende for deg + at da vet du nøyaktig ikm.. Er jo ikke sikkert lut.fasen din er så kort, men at tiden mellom mens og el er kortere.. Mye man finner ut av ved testing...=)

så deilig da! Har lyst og se finalen jeg også... Håper han velger hun yngste... Hva skal han med en på over 40? Ellers sitter jeg med Bachelor oppgaven min.. 3.5sider igjen ca.. så er jeg ferdig=) Skal bli sååå deilig!

dakal lille.. Det er jo ikke noe hyggelig og være syk i magen sin!!

Hundene har blitt venner de=) Men det er verre med hund/mennseke.. hehe.. Hun piper med en gang hun ikke får oppmerksomhet osv osv.. Men det blir sakte men sikkert bedre! Så hun blir nok en veldig bra hund med tiden!

Hva føler du om meg nå da?

Skrevet

jeg føler du er gravid... hver gang jeg logger inn nå, så venter jeg og se et jippi innlegg fra deg... hehe;)

stemmer jeg syns det med el-tester er veeeldig spennende, men jeg er litt redd jeg stresser litt mye med det.. men jeg snakket med T om det og vi ble enige om at det var lurt og ta de testene en syklus til..

hurra!! han valgt Katinka:) håper såå på henne, hun andre var liksom så sippete, hadde iallefall en veldig sippete stemme...hehe;)

3,5 side er ikke masse, da er du snart ferdig, det blir bra!:)

godt bikkjene har blitt venner da:) ordner seg nok med menneske hund etterhver også, tar nok litt tid, og venne seg til sin nye familie for henne vil jeg tro...

klem:)

Skrevet

åå det er så kjempe spennende.. Jeg begynner liksom og føle litt på det nå at det er slitsomt og ikke vite heller.. Jeg skjønner bare ikke hvorfor mensen ikke kan komme om jeg ikke er gravid.. Det har da ALDRI skjedd at mensen ikke kommer! Ikke missforstå jeg nyyyyyter og ikke ha mensen også.. hehe.. masse kos.. hihi...

Men jeg har hele tiden en gnagende følse i "bekkenet" som jeg ikke har hatt før.. Det er vel dette som setter spørsmålstegnet i meg.. Men men..

jaaa.. jeg ble også veldig glad for at han valgte henne.. Jeg mener at det hadde vært veldig feil og velge seg en kvinne i 40'åra og starte en familie da.. Jeg mener det er alt for gammelt og få barn.. (beklager alle som måtte lese dette og bli fornærmet...)

Nei det er ikke så mye igjen.. Er ferdig i morgen... Da skal jeg levere den til Bestefar, så skal han lese korreksjon... Det trenger jeg!!!!

Ja det ordner seg nok=) Hun har blitt veldig mye bedre enn for to uker siden.. TENK at det har gått to uker alt da.. helt sykt..

klemmers til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...