M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. mai 2009 #51 Skrevet 1. mai 2009 Nei jeg aner ikke jeg. Jeg er fornøyd bare det er en spire jeg, om det er to er jo bare gøy. Alltid hatt en drøm om tvillinger ;-) Men det vil tiden vise. LYKKE til du også!! Gleder meg til å lese her imorgen. Om du tester imorgen da? Hvis ikke oppdaterer iallefall jeg..!!
Lille diamant Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #52 Skrevet 1. mai 2009 Håpet Skrev en mld til deg lenger nede her. Når skal du teste igjen? Jeg tror jeg venter noen dager, om jeg klarer da Så tror jeg at jeg skal bestille legetime om jeg ikke får noe skikkelig svar i uken som kommer. Masse lykke til med testingen håper du får det svaret du vil ha!
Lille diamant Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #53 Skrevet 1. mai 2009 Nei det er det vel ingen som kan ane så tidlig Jeg kommer nok til å ta en billigtest bare for å sjekke, men den digitale venter jeg med til mandag ihvertfall Så skriver her imorgen om det er noe nytt kommer uansett å gå inn her og lese, avhengig som jeg er blitt av bim Ha en fin kveld alle dere her inne, så skrives vi da Lykke til
thea - M har gull i gulping Skrevet 1. mai 2009 #54 Skrevet 1. mai 2009 Hold meg oppdatert begge to:) Jeg kjenner meg bare mye igjen i det dere begge har sagt. Og som oftest så kjenner man det på kroppen! Jeg begynte å få mange symptomer uken før jeg skulle hatt mensen. Ømme brystvorter, og mørkere rundt og noe jeg trodde var mensensmerter. Så magesmertene kom ganske tidlig på meg.. Nederst i magen. I livmoren spesielt
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. mai 2009 #55 Skrevet 1. mai 2009 Sånne menssmerter sitter jeg med i skrivende stund. Vonde smerter i livmor.. I tillegg noen ganger murringer - bobling nesten - på høyre og venstre side. Nesten annenhver gang.. Hehe. Jeg føler at jeg kjenner det på kroppen, men man vet liksom ikke hva man skal kjenne heller. Føler at kroppen opplever noe nytt, og at jeg er i litt ubalanse. Spesielt i forhold til hodepinen jeg har hatt hver dag siste uken - jeg har jo aldri hodepine. Dårlig med symptomer egentlig ellers, men har bestemt meg for å ikke lete etter symptomer lengre. Da blir jeg jo helt sykelig opptatt av det og får alle symptomer i hele verden :-) Oppdaterer dere her imorgen etter morgenurintest! Spent ja..!
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 2. mai 2009 #56 Skrevet 2. mai 2009 Hver gang jeg fikk test etter "litt før ti minutter" - som ofte er lenger enn ti minutter - som var positiv har den ikke vært det. Og mine negative tester ble alltid positive etter et kvarter.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mai 2009 #57 Skrevet 2. mai 2009 Hmmmm... Greit å vite egentlig, for da kan det se ut som om mine positive er meget falske..
Lille diamant Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #58 Skrevet 2. mai 2009 Ja det var faktisk ganske greit å vite, for jeg fikk enda en negativ test nå..så da tror jeg at det ikke blir noe mer testing på meg. Får heller teste etter EL Må nok innse at jeg ikke er gravid siden jeg ikke får flere positive tester og er langt over antatt ikm. Men du kan jo forsatt få positiv M, så håpet er ikke helt ute for deg
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mai 2009 #59 Skrevet 2. mai 2009 Følelsen nå er så som så, tror ikke at jeg er gravid denne mnd likevel. Kroppen og ClearBlue har nok lurt meg igjen! :-) Menmen. Tester på tirsdag likevel, bare for å være sikker. Så får vi bare vente på den slemme tanten..! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå