Gå til innhold

Å herregud...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har hatt så mye murringer og ømme pupper, så var jeg på apoteket å kjøpte en grav.test, og den såg negativ ut lenge, men så rett før det var gått 10 min så kom det en strek! Den er ikke fullt så bred som den andre, men det er ett tydelig kryss. Er den positiv da???

Ble nesten litt kvalm jeg nå...skummelt dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min aller aller første positive test var slik! Jeg tok den om morgenen, kastet et blikk på den: negativ, ja ja, dritt.

Etter jobb så tok jeg og tittet på den en gang til (så luuuurt liksom) og der var det en supersvak strek! Så jeg tok en ny cb med ettermiddagsurin og der kom det opp en svak, men synlig strek!

Jeg mener at testen din er positiv! Hvis du tar en ny en med morgenurin i morgen så tror jeg nok du får sterkere strek ja! Grattis og lykke til! :-)

Skrevet

Åhh, jeg håper det! Samboeren min jobber vekke, og er på jobb nå. Så lurer på om jeg skal fortelle om testen idag, eller om jeg skal vente til jeg har tatt en ny imorgen. Hva hadde du gjort? Tror ikke at dette kan være sant..har du opplevd å få strek uten å være gravid Tweak?

Takk for svar :)

Skrevet

Når er IKM?

Åssen test var det?

Skrevet

Har aldri fått strek uten å ha vært gravid nei! En strek er en strek!

Jeg fortalte det og viste testen til samboeren min, men han ble ikke overbevist og det var ganske tungt å sveve på rosa sky mens samboeren min ikke trodde på det...

Jeg var uheldig den gangen da, og mistet bare få dager etter den positive testen. Men det er jo sånt som dessverre skjer...

Dagen etter testen fikk jeg utrolig ømme pupper! Men det varte bare en dag... Så jeg har vært gravid to ganger, fått streker på cb begge gangene og aldri utenom.

:-)

Skrevet

Hadde TR for 7 dager siden, men varte bare i 2 dager og spottet i 3 dager etter det igjen. Så vet egentlig ikke når ikm var denne mnd, pga at jeg ikke fant EL når jeg skulle hatt den. Testen er en vanlig CB. Hvordan kan jeg få lagt ut bilde av testen her?

Skrevet

Jeg har fortalt samboeren min om det nå, og han er spent han også! Så får bare krysse fingrene for at den er positiv da :) Vil legge ut bilde her, sånn at dere kan se på den for meg. Men vet ikke hvordan jeg gjør det??

Så trist å høre at du mistet den gangen. Får håpe det ikke skjer igjen noen gang! Jeg fikk en kjempe tynn lyseblå strek i februar, men så fikk jeg en veldig kraftig blødning to dager etterpå. Så tror jeg mistet ,men det får jeg aldri vite da. Gikk ikke til legen, for ante jo ikke om det stemte.

Skrevet

Jeg har testet 3 ganger med vanlig CB, og fått skyggestrek.. Er det farge på streken eller er den grå?

Ville nok tatt en digital for å være helt sikker!

Lykke til =)

Skrevet

Den er helt klar og blå, så er ingen skyggestrek nei :) Angrer litt på at jeg ikke kjøpte digital på apoteket idag, men regnet jo med at jeg ikke var gravid. Skulle bare teste siden jeg føler meg så rar i kroppen og skulle drikke vin ikveld :)

Skrevet

Så spennende! :-)

Den første gangen var nok en slik kjemisk graviditet, men jeg tenker at jeg mistet. Jeg gikk heller ikke til legen... Andre gangen var en ma i uke 16... Så nå håper jeg at all uløkke er brukt opp og at neste gang går det helt fint!

Og det håper jeg for deg også!

Du skrev at du fikk kryss på streken, det betyr vel at du har brukt cb, gjør det ikke? Hvilket apotek var det som ikke hadde cb, men bare first response?

Skrevet

den testen er jo klart posetiv da..:)

du er nok gravid da ja:)

gratulere så masse!!:):):)

moro å se posetive tester!!!

lykke til videre!

Skrevet

Tror du det?? Den loddrette streken er jo tynnere enn den vannrette, har det ikke noe å bety?

Takk for at du så på testen, trenger litt meninger siden jeg ikke har peiling :)

Skrevet

Akkurat sånn så min strek ut også :)

Gratulerer! Du har nok en liten spire :)

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren Lille diamant!

Ble virkelig gla på dine vegne!!! :D Kos deg i tiden fremover!!!! :D

Skrevet

så spennende - din tråd inspirerte meg til å kikke på testen jeg tok i dag morges....og det var en strek der!!

svak - men tok en test nå nettopp og da kom den svake streken med en gang! *håper*!!!!!!! at det stemmer for oss begge :o)

Skrevet

Vet ikke om jeg tørr å takke :) kan liksom ikke tro det før jeg får en ny positiv test. Skal ta imorgen tidlig,så skal jeg oppdatere her ;)

Prøver dere på nr. 2 kanskje? Jeg har ingen fra før,så er skummelt dette her ;)

Skrevet

Så spennende HeidiL :) Vi får krysse fingrene for at vi begge er gravide ja, det hadde vært fantastisk altså :)

Men klarer ikke å tro på dette enda, er så nytt og usikkert føler jeg.

Så imorgen får jeg kanskje ett svar :) Når har du ikm?

:D

Skrevet

Den så veldig positiv ut, gratulerer så mye. Må jo være en fantastisk følelse!

Angrer veldig på at testen min i dag tidlig gikk i søpla..

Skrevet

Sier ett forsiktig takk foreløpig ;) føler jeg har lest at flere her inne har fått "falske" positive tester..spesielt CB. Så imorgen tar jeg en ny, og håper det er ett kryss da også :)

Gratulerer med spire du også, for du testet vel positivt for ikke så lenge siden? Mener jeg leste det :)

Når har du termin??

Skrevet

Takk for det Frida81 :)

Er liksom ikke helt sikker enda, er redd for å bli lurt..hehe. Men skal vel ta det med fatning uansett hva testen viser imorgen. Så sparer på jubelen til da ;)

Skal du teste imorgen tidlig og?

Skrevet

Snakket med mannen nå om at jeg faktisk ikke har flere tester igjen og i morgen er det 1. mai, så ser dårlig ut med testing i morgen. Mannen sier han kan dra på et døgnåpent apotek for å kjøpe, men da blir det ikke morgen urin. Vi får se, kanskje deilig og ikke teste, men det er ikke så lett.

Så glad på dine vegne og alle andre som det har klaffet for. Håper jeg selv får den følelsen en dag. Du er helt sikkert gravid, nyt det!

Skrevet

Nei nå tuller jeg Lirgen, blandet deg med Liber ;) hehe

Beklager det altså, men denne dagen har vært litt lang ;)

Hvordan går det med dere under prøvingen? Er du mye her inne forresten?

Skrevet

Ja det var pga 1.mai at jeg dro på apoteket 10 min før stengetid idag ;) Tenkte at det var dumt å ikke ha tester siden jeg følte meg temmelig rar i kroppen, og lider av litt testomani..hehe

Har snakket med samboeren min som er borte på jobb, og han venter nok spent på svar fra meg imorgen når jeg har testet, så føles som jeg skal ha eksamen imorgen...:)

Takk for gratulasjon, så får vi se om jeg kan gratulere deg og snart! Håper virkelig det :D

Lykke til!

Skrevet

Idag tidlig fikk jeg en negativ test :( ikke tegn til en strek en gang, hva er det som skjer??

Verker nede i magen og ett eller annet er på gang ihvertfall, men hvor lenge etter at egget er festet, produserer man hcg? For om jeg hadde festeblødning for 8 dager siden, så skal vel det slå ut på tester nå?

Veldig rart at jeg fikk positiv i går og negativ idag..hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...