Gå til innhold

Guttenavn..

mittominmitto_venter nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er bortimot umulig å finne et guttenavn jeg er komfortabel med. Men nå tenker jeg masse på Aron, men mannen min får litt sånn Elvis-assosiasjoner... Hva syns dere om Aron??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Aron er pent jeg :-)

Aron Andreas

Aron Nathaniel

Aron Elias

Aron Emilian

Skrevet

Da kan dere kalle nestemann for Moses. Nei, det blir for bibelsk for meg. Evt. elviasaktig. Ragnar Hovland har skrevet et skuespill som heter Love Me Tender, der heter hovedpersonen Aron og er først lastebilsjåfør. En dag blir han oppdaget, og blir rockestjerne. Og så videre, og så videre.

Skrevet

Aron er fint det, men liker bedre Aron Andre.....=)

Skrevet

hehe:) Ja, de var jo brødre, de!! Syns likevel Aron er veldig fint, jeg da! Det skuespillet har jeg heldigvis ikke noe forhold til, hadde kanskje hatt større problemer å kalle tassen for det da:) hehe, har ikke ambisjoner om å få en lastebilsjåfør, ei eller en rockestjerne.

Men takk for kommentar!!:)

Skrevet

Kustygt....

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjenner en Aron og har alltid opplevd det som litt krampebibelsk. Men kanskje Are?

Skrevet

Aron har jeg heller ingen bibelsk oppfattelse av. Utrolig hvor inne i Bibelen mange her tydeligvis er, siden de vet om alle mulige navn som er "aaaltfor bibelske".

Jeg synes Aron er koselig jeg! :-)

Skrevet

Har ingen forkjærlighet for navnet Aron, nei... På en måte minner det meg bare om Ronny...

Skrevet

Tror Aron er et navn på vei opp - vet selv om to små som heter dette. Er ikke glad i navnet dog, synes det er for hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...