Gå til innhold

Noen som har erfaring med den babybagen/sportvognbagen til tfk joggster twist?

Anbefalte innlegg

http://www.baby-bubu.de/epages/61595679.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61595679/Products/%22T -54/00%22/SubProducts/%22T-54/00-CSL%22

(fjern mellomrom i linken)

Lurer på hvordan størrelsen er på den?

Jenta mi er snart voks ut av hardbagen, er denne lengre?

Hadde tenkt å kjøpe softbag til sportsvognen, men med denne kan jeg jo fortsette å ha henne vendt mot meg - det er bra!

Fortsetter under...

Jeg lurer også på dette, så jeg dytter litt for deg! :) Jeg er så fornøyd med vogna, den var virkelig et supert kjøp. Men i likhet med deg har jeg ei lang jente, så jeg regner ikke med å kunne bruke hardbagen etter sommeren. Jeg var innom vår lokale barnevognforhandler i dag, og der fikk jeg i alle fall vite at prisen på den nye bagen var i underkant av 2000 kroner. 1980 kr, synes jeg hun sa. Det står så lite info om den på nettet ennå, men jeg mener å ha lest at den kan brukes fra nyfødt opp til ca 18 mnd. Så da må den jo passe godt som en "mellomstasjon" mellom hardbagen og sportsvogndelen? Alle sier jo at sportsvogndelen virker så stor i starten, da kan sikkert multi x være et passende alternativ! Satser på at noen skriver inn om sine erfaringer snart, jeg venter i alle fall i spenning!

Ja, akkurat det samme tenkte jeg; at det er en fin mellomstasjon.

Syns det er litt tidlig å ha henne vendt fra meg når hun er bare 5 mnd.

Den er billigere hvis man bestiller fra tyskland har jeg skjønt her feks:

http://www.kiddies24.com/shop/product_info.php?products_id=10175

159 euro, altså ca 1400,-

Det er så irriterende at de ikke kan skrive mål osv på bagen! Jeg lurer på om det er noen vits i å kjøpe bagen, når barnet har vokst ut av bagen som babybag, så er det vel for langt for bagen som sportsdel?? Den blir jo ikke noe lengre, det er jo samme ramma... Det er vel samme system som Bugaboo osv har.. Og barnet blir liksom liggende oppepå, litt ubeskyttet.. Nei, jeg er litt skeptisk.. Men lurer på om jeg skal bestille den likevel,da.. Har mulighet til å få den til 12-1300,- fra Tyskland, så kan vel selge den om jeg ikke er fornøyd.. Andre har skrevet at BarnasHus sier at den skal koste nesten 3000,- i Norge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...