Gjest Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Etter og ha lest mange av innleggene her må jeg bare si at dere flaskemammaer virker så superkoselig og hjelpsomme! Jeg selv var superstressa og sliten og litt deppa ibegynnelsen,men allerde nå (jenta mi er akkurat bid 1 mnd) går alt så mye bedre:) Mye takket være at jeg kunne ha lest innleggene her på DIB Har så lyst og bli kjent med andre flaskemammaer! Er det noen fra Tromsø her kanskje? Er ikke noe must at du er herfra altså
Mor Løvehjerte Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Hei på deg! Jeg er (dessverre) ikke fra Tromsø, men fra Bardufoss! Syns også alle her inne er veldig koselige og hjelpsomme. Det har hjulpet meg mye i den vanskelige tiden da jeg bestemte at nå var det mme for alle penga (bokstavelig talt...hehe)! Så fint at du opplever at ting går lettere nå! Jeg tenker at alt er en fase/ midlertidig, og at det blir bedre. Vesla her er 8,5 mnd. og skaper masse bryderi for oss med å ha funnet ut at det er moro å stå i senga hele natta og rope "mamamamamamamama" mens hun banker med sutta i veggen! Hver alder sin sjarm, ikke sant?? : )
Gjest Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Jeg er ikke fra Tromsø, men ækte nordlænning det e æ! Jeg syns også det var helt grusomt å være flaskemamma i begynnelsen, både følelsesmessig og praktisk. Det er helt utrolig hvor mye god hjelp jeg har fått her inne! Spesielt Frøken Freken, hun har hjulpet meg masse. Har aldri opplevd skitt-kasting her inne, å det ser man jo på mange av de andre forumene. Nå er det supert å være flaskemamma, å jeg prøver å hjelpe andre nybakte her inne så godt jeg kan
Frøken Freken Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg tror at de som selv ikke har måttet gi opp amminga ikke forstår helt hvor mye sorg og nederlag som kan ligge i det - og at vi som har kjent det selv blir opptatt av å støtte de som kommer etter oss av den grunn! Vi opplever nok press og uvitenhet fra andre, så det skulle bare mangle at vi ikke tar vare på hverandre! SÅ BRA at dib kan brukes til noe fornuftig, og at noen setter pris på det vi skriver:) Jenta mi er 8 mnd snart, og drikker nå kun en flaske mme om dagen. I begynnelsen gleda jeg meg veldig til å bli ferdig med flaskene - men nå er det dagens høydepunkt - selv om det er klokka kvart over seks om morgenen! Stå på videre lilletuttle - livet er deilig!
LilleStjerne Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Enig med deg Frøken Freken. Jeg vil ikke at andre skal ha det sånn som jeg hadde da jeg ikke fikk til ammingen. Ikke nok med at man føler seg mislykket fordi man ikke får det til men man skal slite med å finne informasjon om flaskemating også. Nå er jeg dreven flaskemamma og vet hva som er mest praktisk når man skal ut osv. Min lille gutt er snart 9 mnd og får også bare en flaske om dagen. Savner det for nå har han nesten ikke tid til å sitte stille på fanget lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå