Gå til innhold

Navnedebatten!

fostermor*stolt mamma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg får jo bruk for både et guttenavn og et jentenavn jeg da. Gutten skal kalles opp etter min pappa, litt verre med jentenavnet, men det står mellom 2-3 stykker. Har ikke offentliggjort noen av navna enda, velger å vente til jeg ser barna, er jo ikke sikkert de "passer" til navnene jeg har valgt... :-)

Når skal du på UL da fostermor ??

Vi får en jente, men aner ikke hva hun heter. Hadde vært langt enklere med gutt, siden vi har mer sammenfallende smak når det gjelder guttenavn.

Foreløbig har jentenavnsdiskusjonene her vært litt sånn "Hva med ...?" "Uh, nei, det er fælt!" =)

Har vel en tre-fire navn vi kan kompromisse med, men ingen av oss er forelsket i noen av de navnene, så vi håper på at det dukker opp ett som er perfekt snart.

Vi skal ha ei jente. Det eneste vi vet er at hun skal ha Margrethe som mellomnavn. Hun er da oppkalt etter ei kusine til mamma som døde rett før vi fikk beskjed om at vi måtte igang med IVF for å ha sjanse til å bli gravid. Hun testamenterte arven bla.a. til meg, og dermed var det økonomisk veldig enkelt for oss å sette i gang med IVF enn det ellers ville vært. Hun var også en fantastisk dame.

Men vi har lyst til å ha et navn før Margrethe - har litt problemer med å finne det... Har tenkt på Ingrid, Kristin, Maria....men ikke like lett å bli enige....., men blir nok det til slutt. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...