vi blir 4 :o) Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Noen her som har noen pos/neg ord om denne vognen? Liker godt at den har så stor bag, hele 90 cm.. lillegutt var stor, og regner med at neste baby blir stor også. da er det deilig å ha en romslig vogn. Hvor lenge fikk de små plass i bag-delen? God å trille? Hvordan håndtak er det? Mannen min er over 2 m, så det er kjekt med teleskopstang.. Hadde OTH til første mann. Alt for liten bag, og trist at sportsvogndelen vender fra den som triller.. Synes bugabooen ser super ut. Kan man legge sammen vognen med vinterhjulene på?
It's all about me Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Super vogns, så løp og kjøp ) Bagen er så stor at den passer lenge etter at de ikke vil ligge i den lenger. Super god å trille, holder ofte med en finger. Det er teleskophåndtak, så den bør passe alle. Men om den kan legges sammen med vinterjulene på aner jeg ikke, men kan ikke se noen grunn for at den ikke skal kunne det. Eneste negative med den er litt trangt å komme til kurven når bagen er på, og at den mangler håndbrems.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Den kan legges sammen med vinterhjul på. Det har hvertfall naboen klart. De er superfornøyde med sin buggis, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe en sånn selv.
2 små hjerter Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Jeg elsker vognen. Gutten min har enda plass i bagen, men han vil ikke ligger der lenger så derfor har vi nå byttet til sportsdelen. Han er 8 mnd. Kjempe god å trille, og jeg bruker den daglig på grus og skogsvei! Og for meg et stort pluss at den er så lett (9kg) Eneste negative er at den ikke har håndbrems som noen over her sa.
Da HarViTreUnger Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Jeg er veldig fornøyd. Har den gamle typen som heter Frog - den skal nå brukes på barn nr 3. Ser ut som om om den er nesten ny ennå den er 5 år gammel
vi blir 4 :o) Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2009 så flott ) Likte den overhode ikke når lillegutt ble født for 3 år siden, men nå elsker jeg den... så det tar vel litt tid å venne seg bort fra den tradisjonelle (kjedelige) barnevogna. Går for en bugaboo ja ) Gleder meg til trilleturer..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Husk at denne vogna er veldig spinkel og egner seg ikke spesielt bra til norske forhold. Veldig god på jevnt underlag men med en gang det er singel, brostein, enkelt terreng, skjev nedoverbakke etc så er den ikke god.- Den er også vond å trille over lange strekninger, så liker du å gå lange turer er dette ikke en ok vogn. Den har mye positivt også, som nevnt over. Og vedig ok sportsdel med fin vinkel både for mor og barn med god øyekontakt, men så lenge det varer... sønnen min er nå 18 mnd og vogna er snart for liten. Og med vinterpose oppi kan du nesten glemme det. Bremsen suger skikkelig, understellet blir skjevt bare du ser på vogna og den er vanskelig og vond å tippe over f.eks. fortauskanter. De små hjulene har også en tendens til å sette seg fast i små nivåforskjeller, noe som for meg har resultert i et par svært ubehagelige situasjoner hvor jeg hadde på følelsen av at vogna ble kastet over understellet liksom. Jeg har hatt denne vogna i litt over ett år, måtte bare prøve siden "alle" skrøt sånn av den, men til min store skuffelse ble jeg absolutt ingen tilhenger av denne vogna.
Da HarViTreUnger Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har som sagt brukt min myyye til 2 barn og understellet er ikke sjevt (har også lastet den med en god del matvarer). På brostein synes jeg den fingerer greit, men du har rett i at den på skjeve fortau kan trekke litt mot en side. Jeg har gått mye med den, lange turer i bymiljø og på lett skogsvei. Jeg har ikke opplevd at jeg har blitt sliten i armene av å trille den. Vognen er ikke noe særlig for den som skal trave mye i skog og mark året rundt. Men den er uhyre praktisk for de som bor i leilighet (lett og kompakt) - som kjører mye kollektivt (enkel å få av og på bussen) og for de som går mer gatelangs enn i skogen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Hei.. Veldig fornøyd med Bugabooèn:) Jeg syns ikke den er noe skjev som noen skriver her,å grunnen til at den "styrer en vei" er fordi den følger jo terrenget siden det er svingbare hjul. Da må en heller velge vanlige hjul hvis dette blir et prob. mener jeg da.. Men de kunne hatt noen litt større svingbare hjul foran,det hadde ikke gjort noe for verken design eller noe mener jeg.. Er veldig fornøyd med styre siden jeg er kun 154 høy ,så er perfekt for meg,å min svoger som er 197 er også fornøyd med den. Så denne er perfekt for både lav og høye msk:) Jeg går tur både på brostein(i stavanger er det kun brostein,så ingen prob.å gå der),asfalt,skogssti osv. Tror en faktisk blir litt vant med vogna også etterhvert. Merker jeg går "bedre" med vogna enn mannen siden han jobber mye å det er jeg som går mye med den for det meste.. Men som sakt så er de fleste litt smak og behag,å jeg synes det er såå flott at det er mange forskjellige vogner. Da blir det heller ikke så kjedelig når en treffer andre med baby/barn:) Lykke til med valget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå