Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Var bestemt med typen min at jeg skulle slutte å røyke. Så han trur jeg ikke har røkt unner svangerskapet. Det er jo ikke sannheten da. Sleit med å slutte i starten. Så kunne jeg gå i 2 uker uten. Så kunne vi krangle å da sprakk jeg igjen. Har sluttet får godt i uke 18. I papirene står d at jeg ikke røyker. Er det mulighet får at man kan få vite at jeg har røkt unner svangerskapet ? Kan han få vite det ? Han vill ikke skjønne hvor tungt det har vært
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 kjære deg, ikke tenk noe mere på dette. Kos deg og tenk fremover istedet!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Dette lurer jeg også veldig på. Er i samme situasjon. Er blitt tidenes største smugrøyker. Hjelp. jeg klarer det ikke.??? Er så redd for at noen skal få vite det. Vil slutte og gråter hver gang jeg tar meg en røyk. dette er så forferdelig...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Vet akkurat hvordan det er. Sluttet å røyke i fjor, men sprakk etter 3 uker, men klarte å holde det skjult i et par mnd... Og problemet er nå at jeg vet hvor lett det er å smugrøyke. Jeg Røyker nå ikke mer en maks 5 om dagen og er gravid i 8 uke. Røyken smaker egentlig ikke godt, men må bare.. Men tror det er bedre å ta en røyk når man stresser, enn å stresse.. Legen min sa at røyken er vers for meg selv, så det viktigste er å ikke drikke alkohol. Håper dette hjalp litt..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 stå på jenter, dere er kjempe flinke. Det er veldig vasnkeleg i holde seg unna sigarettene. Jeg har vert uten røyk siden i september, og gleeeeder meg til å begynne igjen. Tar av og til et trekk og to av typen min, viss ingen ser det. Han synses synd i meg som er sååååå røykesugen og ikke får "lov" å røyke... Smaker ikke godt men gjør liksom godt likevel. Sprøtt hva??! Gleder meg til å begynne igjen (idiotiskt holdning men, tror dere forstå hva jeg mener) For hver gang dere har lyst på røyk og klarar å la vere er det er det en "seier" ...og når dere sprekker innimellom så ikke gråt for det! Klem
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Når du føder barna din da kan jordmor se at du er røyket gr av at det er påvirka morkaka.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 til anonym 18.49 ho kan nok ikke det! Morkaka kan være frisk og fin selv om du har storrøkt i sv.skapet, eller være dårlig selv om du ikke har vært i nærheten av røyk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå