Gå til innhold

Hvordan er det å kjøpe Brio Happy når man et vant til OTH og andre lettkjørte vogner.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde simo kombi først og byttet til OTH når jenta vår var 8 mnd. Og det var en annen verden ja. Når vi reiste til foreldrene mine lånte vi en simo kombi og jeg holdt på å bli gal..... Det er ganske tungt å feks gå i butikker, inn og ut av buss og slike ting. Jeg følte jeg gikk med skuldrene under ørene. Men Brio er jo ikke så tung som simo, jeg vet ikke helt vektforskjellen. Men de Briovognene jeg har prøvd syns jeg ikke er så massive som simoen. Hva med å prøve den i en butikk?? Jeg tror jeg prøvde 10-15 forskjellige vogner før vi kjøpte OTH...

Vi har både Brio Happy og OTH. Brioen har vi brukt fra gutten var nyfødt og frem til nå 1.5 år. Jeg er superfornøyd med vognen som dypvogn, og kommer helt klart til å ta den frem igjen når neste kommer om noen måneder. OTH er bedre som sportsvogn enn Brio synes jeg, men alt i alt er Brio et veldig godt valg etter min mening. Lett å kjøre i ulendt terreng og lett i vekt, ihvertfall hvis man skal sammenlikne med eks Simo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...